Eerlijk gezegd, vind ik dit wel zo tegenvallend dat ik al T-Mobile heb gebeld om glasvezel aan te vragen, het is omdat ze het op dit moment nog niet kunnen leveren maar wel vanaf 25 juli.
Tot aan gisteren was ik niet van plan ergens naartoe te gaan, maar aan iedereen die ik het vertel kijkt verbaast en vol ongeloof dat ik dit moest meemaken.
Orphanmountain nou dit WAS een communicatie per telefoon en ik was voornemens een normaal gesprek aan te gaan, maar als je continue wordt onderbroken en dat deze Milo steeds herhaald wat hij al 5 keer heeft verteld en je je als klant echt niet gehoord voelt, dan is de keuze deze tijd wat makkelijker.
En als ik dan de telefoniste spreek van T-Mobile van zonet, en daar 20 minuten mee spreek terwijl hij nog niets voor mij kan doen, maar vriendelijk blijft en mij adviseert wat het beste is, meedenkt en daarbij ook nog een goede kennis van zaken heeft, dan krab je je toch wel even achter de oren, zo kan het dus ook.
Maar nogmaals ik was niet van plan weg te gaan bij Ziggo, ik ben al jaren lid en zo ook kennissen en familie in Utrecht, maar dit kan ik hun ook niet goed meer uitleggen. En voor mijzelf? Ach, het is een incident, alleen had ik nu toch wel enige actie verwacht om dit recht te zetten en ook dit laat op zich wachten. Ik ga ervan uit dat zijn meerdere ten plaatse dit gesprek ook deels heeft opgevangen, maar dit kan ik mis hebben.
Nog steeds vind ik het jammer, liever alles bij het oude laten, maar dit heeft mij wel nét over de streep getrokken en ik denk dat dit voor veel klanten geldt.