PissedOff

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wijkkast aftappen ?

Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten!

Bij mij in de buurt stat een wijkkast, toen ik er langs fietste zag ik vanaf de weg een witte (coax ?) kabel lopen van de wijkkast naar de woning waar die bij staat. Dit ziet er toch niet legaal uit. Kan hier naar gekeken worden? Wij als andere gebruikers willen geen verstoord beeld door een Bob de Bouwer die blijkbaar nog wat kabel had liggen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PissedOff
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo PM verstuurd met adres gegevens.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dag @PissedOff 

ik zal hierbij vragen of er een moderator naar kan kijken. @Lycke Ziggo kun jij hier wat mee? Uiteraard is een andere moderator ook zeer welkom … 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik breng het onder hun aandacht @Willem-A . Als topic starter zorgt dat zijn/haar postcode en huisnummer in het communityprofiel staan vermeld, kan e.e.a. worden uitgezocht.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @PissedOff . Goed dat je dit even met ons checkt! 

Kan je me in een privébericht sturen om welke locatie het gaat? Dan gaan we op onderzoek uit ^^

PissedOff
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo PM verstuurd met adres gegevens.

Leetjuh90

Level 2
  • 112Posts
  • 12Oplossingen
  • 19Likes

Dit word als het goed is gedaan als tijdelijke oplossing zodat de klant toch diensten heeft ondanks dat er misschien grote problemen zijn. Misschien dat dit hier ook het geval is. Maar goed dat er onderzoek uitgevoerd word! Goed opgevallen!

Uitgelicht topic