Beantwoord

terugsturen ziggo apparaat?

• 11 september 2019
  • 6 Reacties
  • 230x Bekeken

Omdat ik lid ben geworden bij een andere provider moet ik apparatuur van ziggo terugsturen. In de brief die ik heb gekregen staat dat ik de mediablog, afstandsbediening en het elektriciteitssnoer moet terugsturen. Maar ik houd dan wel een modem van Ziggo over. Moet ik die ook niet terugsturen? Het lijkt mij dat ik er niks meer aan heb, maar omdat er in de brief niet gesproken wordt over een modem ga ik nu toch twijfelen.
En klopt het dat er met het elektriciteitssnoer de coax-kabel wordt bedoelt?
icon

Best beantwoord door Ronald Ziggo 12 september 2019, 14:37

Hallo Floortje,

Ik heb even gekeken, maar deze modem hoeft inderdaad niet terug, het is een oud beestje. Hij mag dus mee naar het milieu punt (of de grijze container, maar recyclen is wel beter).

Wat betreft het elektriciteitssnoer bedoelen we wel echt het elektriciteitssnoer waarmee de box stroom krijgt.
Zonder die kabel werkt de box namelijk niet, coax kabels zijn meer standaard. 🙂 Alleen denk ik dat je deze vraag stelt omdat de elektriciteit kabel/snoer/ stroom kabel, direct aan jouw Mediabox vast zit? Dan stuur je die eigenlijk al gelijk mee, bij sommige modellen is hij los, vandaar dat we dit zo vragen.

Gr,
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
@Floortje1234 als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je communityprofiel staan (alleen zichtbaar voor moderators), dan vraag ik het moderatieteam of zij je helderheid kunnen verschaffen.
Dank je wel voor je reactie! Mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel dus het moet als het goed is zichtbaar zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +35
De mediabox, de afstandsbediening en de voeding/stroomsnoer moeten worden teruggestuurd, de coax kabel hoeft nooit terug.

Welk modem heb je in gebruik?
Graag merk, model, cijfers en letters.
Reputatie 7
Hallo Floortje,

Ik heb even gekeken, maar deze modem hoeft inderdaad niet terug, het is een oud beestje. Hij mag dus mee naar het milieu punt (of de grijze container, maar recyclen is wel beter).

Wat betreft het elektriciteitssnoer bedoelen we wel echt het elektriciteitssnoer waarmee de box stroom krijgt.
Zonder die kabel werkt de box namelijk niet, coax kabels zijn meer standaard. 🙂 Alleen denk ik dat je deze vraag stelt omdat de elektriciteit kabel/snoer/ stroom kabel, direct aan jouw Mediabox vast zit? Dan stuur je die eigenlijk al gelijk mee, bij sommige modellen is hij los, vandaar dat we dit zo vragen.

Gr,
Reputatie 5
Badge +8
Hallo Floortje,

Ik heb even gekeken, maar deze modem hoeft inderdaad niet terug, het is een oud beestje.
hij mag dus mee naar het milieu punt (of de grijze container, maar recyclen is wel beter).

Gewoon in de doos terug naar Ziggo dus! 😉
Bedankt voor alle informatie!!

Reageer