Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Teken mijn petitie: Piet Paulusma moet blijven

Ik ben een petitie gestart dat Piet Paulusma moet blijven bij SBS6.

Zeker wat hij wilt zijn 25 jaar vol makend als weerman. Zou je mijn Petitie willen tekkenen zodat deze kan worden overhandigd aan Talpa Network en SBS6.

Klik hier voor de Petitie
28 Reacties 28
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Jammer hé! Ze hebben de beste man wel een beetje de wind uit de zeilen genomen! Maar na regen komt altijd zonneschijn; hij komt vast weer met een nieuw project en wie weet loopt dat als een storm 😉
Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat ie weggaat oke, dat had ik wel zien aankomen omdat de zender echt hele andere weg in gaat slaan, maar had hem wel die 25 Jaar gegund als record. Mooier afscheid kan je dan niet krijgen vind ik.:blush:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Wat een heerlijke reactie weer, Anne H Ziggo ;-). En helemaal met je eens!
Verwijderd account
Niet van toepassing
Na de zoveelste voorspelling van een horror winter hebben ze hem een baan aangeboden in het sprookjesbos van de Efteling. :joy:
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Ik gun hem van harte om de 25 jaar vol te maken, dus heb de petitie ondertekend. Niet in de laatste plaats omdat ik hem ken vanaf het begin van zijn weercarrière.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Omroep Max heeft wel een plekje voor hem, dus dat gaat wel goed komen. Die 25 jaar maakt die nog wel vol 🙂 Daarom teken ik geen petitie, sorry. Dat Amara weggaat bij RTL, dat is pas jammer. Maar ja, voor geld schuif ik ook door naar een andere baa(s)(n) :blush:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
mguzz wrote:
Na de zoveelste voorspelling van een horror winter hebben ze hem een baan aangeboden in het sprookjesbos van de Efteling. :joy:


Word ie de nieuwe holle bolle Gijs?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik vrees dat tekenen van een petitie geen zin heeft. Bij SBS6 heeft men altijd gedaan wat men zelf wilde, met veel 'succes' als gevolg. Volgens mij haalde Piet nog de meeste kijkcijfers ... Bij max zou hij nu prima binnengehaald kunnen worden, want hij is ook al op leeftijd :grin:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
"Nou, we kunnen de schaatsen weer uit het vet halen hoor. Want er komt vorst, veel vorst".

Ik heb getekend hoor xGarfieldx-Dave . Anders krijgen we straks helemaal geen winters meer.
Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Willem-A wrote:
Ik vrees dat tekenen van een petitie geen zin heeft. Bij SBS6 heeft men altijd gedaan wat men zelf wilde, met veel 'succes' als gevolg. Volgens mij haalde Piet nog de meeste kijkcijfers ... Bij max zou hij nu prima binnengehaald kunnen worden, want hij is ook al op leeftijd :grin:

Ze zijn SBS 6 nu echt beetje naar de .... Piep aan het werken, bedoel alles van RTL holt naar Talpa en RTL daar past Piet niet tussen. En valt me ook op Edwin Evers na 21 jaar weg ( eigen beslissing ), Piet Paulusma na 23 jaar, geef hem die 2 jaar en het record dan is de zender en iedereen ook blij. Niemand neemt dat meer af. Maar goed we wachten het af, Petitie loopt en heb alle content aangeschreven binnen SBS/538/Twitter Facebook en wat Hart Van Nederland presentatoren waar ik bevriend mee ben. Heb Piet in 1996 met me Gips Pootje ontmoet en is echt een sympathieke man
Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Willem-A wrote:
"Nou, we kunnen de schaatsen weer uit het vet halen hoor. Want er komt vorst, veel vorst".

Ik heb getekend hoor xGarfieldx-Dave . Anders krijgen we straks helemaal geen winters meer.


Dan moet ik dit ook missen met sneeuw vanuit me woning
Verwijderd account
Niet van toepassing
xGarfieldx-Dave Mooi uitzicht hoor, krijg al weer zin om te zwemmen, maarre Omroep Max heeft inmiddels al een nieuwe website voor Paulus gelanceerd.

http://www.oant-moarn.nl/
Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
mguzz wrote:
xGarfieldx-Dave Mooi uitzicht hoor, krijg al weer zin om te zwemmen, maarre Omroep Max heeft inmiddels al een nieuwe website voor Paulus gelanceerd.

http://www.oant-moarn.nl/

Hahahahahahaha:rofl::joy:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Hoor net dat Rob geus ook weg moet. Nou vind ik dat minder erg, maar sneu is het wel. Volgens mij gaat het met SBS sowieso niets meer worden, maar ik vraag me ook af of RTL nu zo geweldig gaat worden met bepaalde figuren. Het word ook allemaal teveel van hetzelfde en we kijken altijd weer tegen dezelfde mensen aan. Mijn mening hoor.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Het is nu wachten tot ze John de Mol weghalen bij Talpa. Op de vraag 'wie de mol is' weten we nu inmiddels het antwoord wel ... :grin:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ah, daar hebben we John net ...

Dave!
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Willem-A wrote:
Hoor net dat Rob geus ook weg moet. Nou vind ik dat minder erg, maar sneu is het wel. Volgens mij gaat het met SBS sowieso niets meer worden, maar ik vraag me ook af of RTL nu zo geweldig gaat worden met bepaalde figuren. Het word ook allemaal teveel van hetzelfde en we kijken altijd weer tegen dezelfde mensen aan. Mijn mening hoor.

Ik deel je mening, mensen die SBS op de kaart hebben gezet die worden eruit gegooit, Rob Geus was in het begin nuttig maar daarna werd het echt Man Man Man Drama Slecht :joy:

Gelukkig vind ik meer in Netflix en Videoland en ben nu op Hart van Nederland/shownieuws na en Wereld Reis op Wielen en Meester Visser geen vaste kijker meer. Gordon, Jandino zit ik echt niet op de te wachten ( mijn mening ) Ja SBS gaat hard achteruit helaas.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Wereldreis op wielen is ook wel leuk ja. Laat ook meteen goed zien dat we als mensen vaak niet door één deur kunnen. Erg leerzaam... :wink: En dat gaat voor Frank Visser zijn programma's ook op, maar het moet gezegd, hij brengt het leuk. Hij heeft absoluut humor en zou zo een oudejaarsconference kunnen gaan doen. Ik heb hem ooit eens in het echt gezien bij mijn autodealer. Leuke man.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Rob Geus weg?

Manmanman
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic