HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes

#SpaceXperience

Geen band dit maal, maar André Kuipers.
Prachtige show en presentatie over zijn trip in de ruimte.
Was erg mooi.
30 Reacties 30
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik heb heb de hele avond buiten gestaan :grinning: :grinning: :grinning: :joy:
HaroldFrl
Topicstarter
Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
Ha, was jij dat? Veel foto's van je gemaakt denk ik.
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
Nick999, was jij dat? 😄

Dan heb ik jou een "box" gegeven. 😛

Was een geweldige avond, vol belangstelling zitten kijken en vooral het stukje waarbij het over het gezin van André ging (en waar zijn dochter een sinterklaasliedje zong) maakte veel indruk. Aan het eind van de dag zijn deze helden ook mensen die een heel stuk van het sociale leven opzij zetten voor hun droom. 🙂
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Nee ik was dat niet he 🙂 Ik zat gewoon boven bij de rest (was er als een van de eerste )
Vond dat stukje van zijn dochter inderdaad ook indrukwekkend. Moet voor Andre zelf ook heel mooi moment geweest zijn.
Verder een fantastische show. Weet zeker dat ik er volgend jaar weer naartoe ga.



Overigens was e.e.a. gisteren ook op shownieuws te zien dus als je die terugkijkt dan zie je ook nog wat beelden (vandaar de camera's)
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
Ik heb heel veel opgenomen maar durf het eerlijk gezegd niet op mijn Youtube-kanaal te zetten i.v.m. copyright-claims. Heeft Ziggo hier een platform voor? Dan stel ik de filmpjes graag ter beschikking. 🙂
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Denk dat het met die claims wel mee gaat vallen. Bijna de hele show staat hier en daar al op YT inmiddels 🙂 En er mocht gefilmd en gefotografeerd worden alleen niet met professionele apparatuur.
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
In dat geval ga ik morgen wat meer uploaden, dank je wel. 🙂
Henry
Oud Community Manager
Oud Community Manager
  • 462Posts
  • 3Oplossingen
  • 87Likes
Het was een magische show... erg inspirerend!!!

Erg leuk om jullie ook in levende lijve te ontmoeten :slight_smile:
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Het bereiken van de auto na afloop en wegkomen uit de parkeergarage was trouwens nog een avontuur op zich.:grinning:
Na 15 minuten op bijna dezelfde plek te hebben gestaan (ik stond helaas op het dak) heb ik de auto maar weer geparkeerd en ben ik eerst maar even richting Febo gegaan tot het wat rustiger werd.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
DeGebruiker wrote:
Ik heb heel veel opgenomen maar durf het eerlijk gezegd niet op mijn Youtube-kanaal te zetten i.v.m. copyright-claims. Heeft Ziggo hier een platform voor? Dan stel ik de filmpjes graag ter beschikking. 🙂


Je kan hem op app WeTransfer zetten met je gegevens dan staat ie op de ziggo platform en bescherm, anders even Arakou vragen ervoor
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Het was zekers een mooie en super show, goed verzorgd en geregeld. Ik dank Ziggo namens mijn Partner ook die heeft zekers genoten ( ik ook ) en leuk de mensen achter de community te ontmoeten :wink:

Mijn verslag komt zeker later deze dag of week ook

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Het was een gave show, ik heb er echt van genoten! 🙂 :rocket:
Henry
Oud Community Manager
Oud Community Manager
  • 462Posts
  • 3Oplossingen
  • 87Likes
Hebben jullie het nog laat gemaakt Evert96 en DeGebruiker?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Arakou Ziggo wrote:
Hebben jullie het nog laat gemaakt Evert96 en DeGebruiker?


Wij waren vroeg weg maar om 00:15 uur pas thuis, treinreis terug ging niet zo goed met aansluitingen op elkaar.

Ben wel erg nieuwschierig naar de gezamelijke foto :rofl:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Arakou Ziggo, we zijn vrij snel achter jullie aangekomen omdat ik m'n trein moest halen 😉 Ik was om half 1 thuis :blush: Maar we hadden er zo nog een poos kunnen blijven staan :smiley:
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
Op zich wel op tijd vertrokken vanaf Amsterdam alleen bij Haarlem reed de trein niet en dus op dat tijdstip de overvolle boemelbus naar Beverwijk gepakt. 😄

Edit:
Dat klopt, het had inderdaad later kunnen worden Evert96 😄
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Evert96 wrote:
Het was een gave show, ik heb er echt van genoten! 🙂 :rocket:

Was super gaaf toch... Voelde je je in de zevende hemel? Of had jij je riem vast op je stoel? :blush: :wink:
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Mijn bier de lucht in.... :stuck_out_tongue_winking_eye: gewichtloos. Dus al met al niet zo veel bier op....
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
EnergieBoy wrote:

Was super gaaf toch... Voelde je je in de zevende hemel? Of had jij je riem vast op je stoel? :blush: :wink:
Absoluut! Het was te gek gewoon! :smiley: Nou, ik kreeg wel het gevoel dat ik het verkeerde vak heb gekozen ja :joy:

Uitgelicht topic