PapaDena

Level 3
  • 81Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

Pluim voor Ziggo.

Beste mensen,

Bijna dagelijks lees of hoor ik geluiden die negatief zijn over de diensten van Ziggo. Wij ervaren dat zeer zeker niet, en als er problemen zijn worden ze opgelost naar tevredenheid. Als er klachten/problemen zijn bel dan 1200 en ga niet negatief reageren op sociale media etc maar BEL.

Groet,
16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
TOP TIP #LekkerBezig PapaDena :relaxed:
mathhein

Level 16
  • 1919Posts
  • 11Oplossingen
  • 1065Likes
Jazeker ook van uit hier geen problemen en indd. bel 1200 bij problemen.
Zeker tevreden met Ziggo en ook weinig of geen noemenswaardige grote problemen hier.
:wink:
Al vele jaren tevreden kabelkrant...Ziggo !
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
PapaDena Zeker top en als je achter je product staat en in samenwerking met 1200 of de Community kom je heel eind zoals bij jou. Ook voor mij #LekkerBezig en dank je voor je super feedback.
CreativeS

Level 13
  • 813Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
PapaDena wrote:
Bijna dagelijks lees of hoor ik geluiden die negatief zijn over de diensten van Ziggo. Wij ervaren dat zeer zeker niet, en als er problemen zijn worden ze opgelost naar tevredenheid. Als er klachten/problemen zijn bel dan 1200 en ga niet negatief reageren op sociale media etc maar BEL.

Leuk dat het bij jou werkt... maar dat het wel bij jou werkt, wil nog niet zeggen dat het bij anderen allemaal goed werkt. Legio voorbeelden dat zelfs na tussenkomst van webcare het één en ander niet opgelost kan worden. Dan helpt een belletje echt niet, maar gefeliciteerd!
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
En zo is dat!
PapaDena
Topicstarter
Level 3
  • 81Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Beste mensen,

Natuurlijk zijn er ook problemen dat geef ik toe maar je mag toch ook wel eens positief zijn naar een bedrijf/organisatie. Sinds klant van Wanadoo/Casema en nu Ziggo zijn er bij ons ook wel eens problemen het is niet altijd top, maar de ervaring wat ons betreft leert dat de meeste problemen opgelost worden. :clap_tone1:
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
PapaDena Mijn situatie;
Ik meldde afgelopen vrijdag letterlijk dat die extra decoder kapot is omdat het fannetje stuk is en dus lawaai maakt.. er moest zonodig een monteur komen.. dan maar gedaan; die meldde precies wat ik heb gemeld..
ik opnieuw bellen naar 1200.. dan zie je dat Ziggo graag moeilijk doet;
i.p.v. dat er geregeld wordt dat de monteur opnieuw komt om een vervangende decoder goed aan te sluiten moet het zo;
- Eerst pakket ontvangen
- Ziggo bellen voor monteur afspraak
- Monteur komt alles aansluiten

Ziggo heeft dus nog heel wat problemen om op te lossen.. als Ziggo een Apple TV app had.. dan had ik nooit opnieuw hoeven te wachten op pakketje en daarna de monteur...
PapaDena
Topicstarter
Level 3
  • 81Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Beste mensen,

Het is begrijpelijk dat er problemen zijn bij een provider dus ook Ziggo. Mijn eerste ingeving is puur bedoeld als reactie dat er ook consumenten zijn die via de sociale media hun gal spuwen i.p.v. contact op te nemen met 1200. Ben sinds 2014 AOWER de afgelopen periode tot op heden is Ziggo goed bezig om zoveel als mogelijk is de consument tevreden te stellen, wat bij de een zo gebeurd is en bij de ander duurt het wat langer. Dit was mijn laatste reactie wat betreft deze topic hopelijk ondervinden de klanten van Ziggo geen problemen meer en als ze er zijn BEL.
twigger

Level 1
  • 2288Posts
  • 18Oplossingen
  • 765Likes
Misschien hebben die klanten voordat ze hun gal ging spuwen al met de helpdesk gebeld of op alle andere manieren al contact gehad met Ziggo zonder resultaat. Dat kun jij niet weten. Jij hebt het alleen maar over jou ervaringen en je kan dus niet weten hoe andere hun ervaringen hebben beleeft.
PapaDena
Topicstarter
Level 3
  • 81Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Mijn ervaring is inderdaad mijn persoonlijk ervaring. Ziggo heeft plus minus 3 miljoen klanten moet ik deze dan eerst bereiken om mijn mening te geven?
donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
PapaDena Ik heb al zovaak moeten bellen dat ik het hele hoofdmenu kan dromen..
borry52

Level 15
  • 1201Posts
  • 18Oplossingen
  • 418Likes
Ik zit al, ik weet niet hoelang, bij Ziggo en zijn voorlopers en heb zelden of nooit problemen.
Jaren geleden geen internet, was de voedingsadapter van het modem defect, helpdesk gebeld en de volgende dag een nieuwe thuis.
Bij mijn dochter gaf vorig jaar de tv plotseling geen beeld meer. Na een paar testjes, andere HDMI-kabel en andere voeding (die ik nog thuis had liggen) geconstateerd dat de decoder defect was. Helpdesk gebeld en de situatie uitgelegd wat ik allemaal gedaan had werd zonder gezeur een nieuwe decoder opgestuurd en na twee dagen in huis.
Een week later ging haar modem kapot, na een testje met een andere voeding bleek het toch echt het modem te zijn.
Dit keer een mailtje gestuurd met mijn bevindingen en binnen een uur een reactie terug met de mededeling dat een nieuw moden onderweg was. Twee dagen later bezorgd met een retourdoos voor het oude modem.
Ik wil maar aangeven dat ik zeer tevreden ben met Ziggo en ja, er zijn wel eens kleine dingen zoals een Mediabox XL met zijn nukken maar als ik de fora van andere providers lees hebben wij het zo slecht nog niet.
Cowboy

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 41Likes
Ik ben al heel lang klant eerst bij UPC en daarna door de overname bij Ziggo.
Ik heb bijna nooit problemen gehad en waren die er dan werd het netjes opgelost.
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
PapaDena,

Geniet lekker van Uw AOW en vergeet die glas-half-leeg personen maar. Als er een rubriek komt speciaal voor complimenten aan Ziggo, wordt het nog drukker op dit forum:wink:
PapaDena
Topicstarter
Level 3
  • 81Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Goedemorgen,

Ga ik zeker doen en als ik Ziggo wil complimenteren doe ik het niet meer op het forum. Bedankt voor je positieve reactie nog een fijne dag toegewenst.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
#LekkerBezig PapaDena Be rt mathhein xGarfieldx-Dave borry52 Cowboy Sparco©1963!

Verder vind ik een aantal reacties ongepast en is het zonde dat TS hierdoor besluit geen positieve geluiden meer te delen.

Mensen zijn (vooral op social media) nu éénmaal sneller geneigd om negatieve reacties te delen dan positieve. Als je dan met zo veel negativiteit op de positieve berichten reageert gaat het wat mij betreft de verkeerde kant op.
Negatieve geluiden mag je op de Community zeker laten horen (graag zelfs), maar wel in een gepast topic en constructief geformuleerd.

Einde monoloog. *drops mic* :microphone:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic