Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Oproep aan alle vraagstellers: laat de afloop even weten a.u.b.

Beste vraagstellers,

daar dit een klanten-helpen-klanten site is, worden vragen dus ook vaak behandeld/beantwoord door andere klanten welke zich vrijwillig inzetten. Maar ook zijn er regelmatig moderators aanwezig welke erg hun best doen.

Zojuist het forum is doorlezende, valt het toch wel erg op dat vaak reacties uitblijven, maar dat men ook vaak de (soms beloofde) afloop niet plaatst. Dat is jammer, want men zet zich hier behoorlijk in, en juist het even reageren, of het plaatsen van een afloop is dan een kroon op het werk van de vrijwilligers, maar ook is het zeker van belang te weten of uiteindelijk alles voor elkaar en naar wens is.

Dus bij deze: plaats even en reactie als u een vraag heeft gesteld, en laat gewoon even de afloop weten. Is leuker voor iedereen, en als er nog wat is kunnen we daar op inspringen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en alvast een goed 2018 gewenst.
14 Reacties 14
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Willem-A helemaal mee eens!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik ben het alweer helemaal met je eens!:sweat_smile:
Maar is inderdaad jammer dat het vaak niet gebeurd..
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Een nobel streven, maar zal niet massaal gebeuren. Of ze zijn weg bij Ziggo, of het is opgelost en is men vergeten dat het probleem hier ooit ter sprake is gekomen.

BTW: Moet ook van 2 kanten komen. Ooit was hier een topic gestart over een spontaan in de fik gevlogen Horizon Mediabox XL met gewonde. Vrij ernstig me dunkt. Geen gerustellend bericht van Ziggo en van de TS ook niks meer vernomen.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
BoompieappMmm ja, vermoedelijk is dat intern opgelost? Verder is dat ook niet echt een probleem/catastrofe voor een klanten helpen klanten site. Meer voor een interne oplossing. Net als administratieve vragen waar "wij" die helpen, niets mee kunnen, en dan wordt er geholpen door de moderators via een pm. Eigenlijk vind ik dat dan logisch dat daar niet meer op gerageerd wordt. Uiteraard wellicht een reactie : het is opgelost, zou kunnen. Maar inz prive omstandigheden kan ik mij voorstellen om dat niet te doen. Ik denk dat Willem-A meer de topics bedoeld waar wij echt advies, of evt oplossing hebben aangeboden. Maar dat is hoe ik dit zie.
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
robbo
Ik begrijp dat je dat zo ziet. Maar in dit uitzonderlijke geval kan ik me voorstellen dat Mediabox XL bezitters die dat topic hebben gevolgd zich toch wat zorgen maakten. Maar goed... geen nieuws is goed nieuws.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Als dit echt vaak gebeurd dat mediaboxen spontaan de fik in vliegen zal ziggo echt wel zijn maatregelen nemen is mijn vermoeden. Tevens zal dat heus wel uitgezocht worden. En natuurlijk begrijp ik de bezorgdheid, maar de mogelijkheid is ook nog dat het niet aan de mediabox lag. ( even gissen) maar bv overspanning stroom etc etc. Wie weet krijgen we dat nog te horen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Er is wel degelijk een laatste bericht geweest. Namelijk dat een extern onderzoek heeft uitgewezen dat de oorzaak niet in de Mediabox XL zat. Volgens mij stond er ook bij dat het verder individueel afgerond zou worden met de desbetreffende persoon.
Meer informatie is naar mijn mening ook niet nodig voor de andere forumleden.
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Evert96

Yep.. je hebt gelijk. Niet gezien. TS startte de topic 2 maanden geleden en de conclusie van Ziggo is 11 dagen geleden geplaatst. Meer info is ook niet nodig.
On Topic: Wellicht is dit een reden waarom de oplossing van een probleem niet wordt teruggekoppeld.. ze weten niet meer waar ze het hebben aangemeld op dit forum.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Boompieapp wrote:
On Topic: Wellicht is dit een reden waarom de oplossing van een probleem niet wordt teruggekoppeld.. ze weten niet meer waar ze het hebben aangemeld op dit forum.
Zou kunnen, al krijgen ze wel mailtjes en als ze die verwijderd hebben, kunnen ze naar hun profiel overzicht en dan klikken op het kopje reacties.

Het zal vast geen onwil zijn, maar gewoon een vergeten/niet meer aan denken. Kan het ergens wel begrijpen, maar aan de andere kant, face to face doe je zulke dingen ook niet en voor de helpers en andere klanten met dezelfde problemen is het fijn om de afloop te weten.

Er bestaat een topic waarin de regels hier op het forum uitgelegd worden, maar ik denk dat gebruikers dat topic en dit topic niet snel zullen lezen. Misschien is het een idee dat je bij aanmelding op het forum een mailtje daarover krijgt? Kan er direct bijgezet worden dat het fijn is om de afloop te laten weten 🙂
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Evert96 wrote:


-------------------- 8< ----------------------
Er bestaat een topic waarin de regels hier op het forum uitgelegd worden, maar ik denk dat gebruikers dat topic en dit topic niet snel zullen lezen. Misschien is het een idee dat je bij aanmelding op het forum een mailtje daarover krijgt?
-------------------- 8< -----------------------


Als ik dat mailtje zou hebben gehad, dan had ik die forum regels wel gelezen..:nerd:
Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Boompieapp wrote:
Evert96 wrote:


-------------------- 8< ----------------------
Er bestaat een topic waarin de regels hier op het forum uitgelegd worden, maar ik denk dat gebruikers dat topic en dit topic niet snel zullen lezen. Misschien is het een idee dat je bij aanmelding op het forum een mailtje daarover krijgt?
-------------------- 8< -----------------------


Als ik dat mailtje zou hebben gehad, dan had ik die forum regels wel gelezen..:nerd:


De meesten gaan het anders pas lezen als ze een regel hebben overtreden... :grin:

Of dan nog niet eens... :kissing_closed_eyes:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Sja, je hebt werkpaarden en sierpaarden :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Ik heb net de forum regels gelezen. Was wel even zoeken. Ze staan ergens in de "De Ziggo Community" topic.. Bij de meeste forums/fora staat het helemaal bovenaan als een aparte link.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ja, voor nieuwe leden kan het inderdaad makkelijker. Ik neem hem mee om een betere oplossing te vinden.

Gr,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic