Horizon6405

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe 4K mediabox en Telefonie

Ik lees van alles over dat nieuwe 4K modem die er aan zit te komen, maar ik kan nergens vinden of er
ook een aansluiting op zit voor vaste telefonie. Zit die er niet meer op? Zo nee, hoe zou men dat oplossen?
Toch niet weer met een apart modem of zo?
4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
4k en modems hebben niets met elkaar te maken. Ziggo is zich wel aan het voorbereiden op de toekomst, zo komt er waarschijnlijk wel een nieuwe mediabox.
En ook aan sneller internet wordt gewerkt.
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
De nieuwe 4K mediabox, die nu getest wordt, heeft inderdaad wel een apart modem nodig. Dat is toch niet zo erg? Veel mensen hebben nu ook al een apart modem en mediabox.
Horizon6405
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat bedoelde ik ook, een nieuwe. Media box, maar goed, dan heb je toch weer een extra apparaat nodig, als je vaste telefonie gebruikt. Maakt ook verder niet uit, we zien wel.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Horizon6405 wrote:
Dat bedoelde ik ook, een nieuwe. Media box, maar goed, dan heb je toch weer een extra apparaat nodig, als je vaste telefonie gebruikt. Maakt ook verder niet uit, we zien wel.
Zo is het! 🙂 Technische details volgen pas zodra de releasedatum eraan komt. Wanneer dat is kunnen we nog niet zeggen. Je kan er wel gerust vanuit gaan dat je prima kan blijven bellen. In het topic waar steefb naar verwijst kun je er over praten met andere klanten.

Welkom op onze Community trouwens Horizon6405.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic