Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Mr Zap

Wie is er al zolang klant, dat die nog mee heeft gemaakt. 

Essent kabelcom 

MR zapp/TV home

@Home

Waar je nog moest bellen naar MrZapp om een film te bestellen? 

31 Reacties 31
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Ik heb Mr Zap gehad als proef. Eerste kennismaking met digitale TV. Je kon er ook een ei op bakken.

Bestellen van films was wel een ramp.

SK1

Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

JA was geweldig, je kon file nieuws kijken met plaatjes en het weer kwam ook voorbij, voor de rest heb ik er geloof ik weinig mee gedaan, dan ipv live tv kijken, had ook een VHS recorder de DVD kwam geloof ik in.

Rond 1998 geloof ik.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Het kan ook nog PNEM zijn geweest. Voordat Essent kwam.

Gelukkig gratis test abonnee geweest.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Mr. Zap…. Tja, ook dat is er ooit geweest. Laatst nog eens allerlei dingen met @robbo opgenoemd die er ooit zijn geweest, en dat zijn er best veel!

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Ik heb dat ding nog in de box staan..

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
robbo wrote:

Ik heb dat ding nog in de box staan..

Aansluiten dat ding, Next de deur uit … 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Begon met dus analoog over de kabel ( nutsbedrijf/gemeente was eigenaar in de Haarlemmermeer. Toen “meer tv” een   descrambler box. film 1 box appart. Toen kocht Multikabel de kabel op . En ja hoor MR Zap.  ( kort leven die mr Zap) Toen digitale box de Humax fox in het gebied. En ja Ziggo etc etc

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

 Mr zap box heeft analoge aansluiting…En werkt als zodanig signaal was ook analoog  werkt  niet meer@Willem-A 

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
robbo wrote:

 Mr zap box heeft analoge aansluiting…En werkt als zodanig signaal was ook analoog  werkt  niet meer@Willem-A 

Zonde!! 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Was ook raar .. zat in Multikabel gebied en ook Upc had deze. Zelfs de testbeeld was upc meen ik te herinneren.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

O ja wilde je een film bestellen… via telefoon met code..ha ha 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
bloemen64 wrote:

Het kan ook nog PNEM zijn geweest. Voordat Essent kwam.

Gelukkig gratis test abonnee geweest.

Hier was dat de Mega. Mega en PNEMM fuseerden tot Essent 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Whahahha. Toen ik de titel van dit topic zag, dacht ik dat er weer een nieuwe hitserie van HBO zou zijn ofzo. Mr. Zap. 

 

Nee, ik ken dit niet ;-). Maar goed, als het om 2002 gaat dan was dat ook in het jaar dat ik net de middelbare school leerde kennen :'-) . Grappig om hierover terug te lezen. 

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Lycke Ziggo wrote:

Whahahha. Toen ik de titel van dit topic zag, dacht ik dat er weer een nieuwe hitserie van HBO zou zijn ofzo. Mr. Zap. 

 

Nee, ik ken dit niet ;-). Maar goed, als het om 2002 gaat dan was dat ook in het jaar dat ik net de middelbare school leerde kennen :'-) . Grappig om hierover terug te lezen. 

 

Tja, maar je hebt hier vaak met van die oudjes te maken @Lycke Ziggo Ik heb de uitvinding van de fiets nog meegemaakt…. 

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Ik moet even ea herstellen . De meer tv box was analoog. En mr zap box was al enigs. Digitaal... ( even verkeerd benoemd in mijn reactie  . Verder besloten al div providers gezamenlijk de mr zap op te starten in 1999. 

Template
Topicstarter
Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
robbo wrote:

Ik moet even ea herstellen . De meer tv box was analoog. En mr zap box was al enigs. Digitaal... ( even verkeerd benoemd in mijn reactie  . Verder besloten al div providers gezamenlijk de mr zap op te starten in 1999. 

Ben je niet in de war met de Filmnet (later Canal+) box? 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes
Willem-A wrote:
Lycke Ziggo wrote:

Whahahha. Toen ik de titel van dit topic zag, dacht ik dat er weer een nieuwe hitserie van HBO zou zijn ofzo. Mr. Zap. 

 

Nee, ik ken dit niet ;-). Maar goed, als het om 2002 gaat dan was dat ook in het jaar dat ik net de middelbare school leerde kennen :'-) . Grappig om hierover terug te lezen. 

 

Tja, maar je hebt hier vaak met van die oudjes te maken @Lycke Ziggo Ik heb de uitvinding van de fiets nog meegemaakt…. 

 

@Willem-A niet overdrijven. Sommige mensen checken hier ook jou aangedragen feiten.

Iets zegt me dat de laatste uitspraak niet helemaal klopt

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Nee ..Even kort gezegt..@template. De meer tv box was echt iets regionaal Haarlemmer . meer mocht je idd ook nog film 1 willen had je bijna 3 boxen staan Bij wijze van spreken... de vroegere film 1 box was ook descambler boxje als je bv analoog tv zenders ging zoeken ( kon ook niet anders) ? vond je ook deze film 1 kanalen alleen verstoort.. vandaar de omvormer box... etc... dat waren nog een tijden ?

Uitgelicht topic