Met PostNL weet je 't wel! [diepe zucht hier]

• 20 september 2019
  • 0 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 4
Hi gang!

Ik had dit eigenlijk op het Vodafone forum willen plaatsen maar telkens als ik me daar probeer aan te melden krijg ik een "registration.spam_detection.error" foutmelding. Mogelijk dat het registratie proces teveel voor zijn kiezen kreeg (ik had even daarvoor mijn beide accounts samengevoegd) dus probeer ik het later nog wel een keer (bovendien heb ik nog andere dingen daar te melden 🤓).

Maar jongens nog an toe... PostNL weer in de bocht hoor. Als je denkt dat het niet erger kan weten ze je toch weer opnieuw te verbazen! 😖

Vandaag zou mijn pakketje van Vodafone worden bezorgd. Ik heb dit bewust via de PostNL app naar dit tijdstip gezet omdat ik zeker was dat ik nu thuis zou zijn. Dit is namelijk een zending waarvoor ik moest tekenen.

Dus wachtende op mijn pakketje komen er ineens meldingen op mijn telefoon binnen van zowel de PostNL app en via Outlook dat mijn pakketje bezorgd zou zijn! En ik heb geen bel gehoord.. ik open de app en tot mijn schrik zie ik dus een handtekening die helemaal niet van mij is!! 😨

Ik zag het zwek al drijven dus meteen maar contact opgenomen met Vodafone voordat een of andere fraudeur ineens met mijn nummer allerlei ellende uit gaat halen. En net als met de Ziggo helpdesk een prima gesprek gehad, bovendien had de dame ook een heel goed idee wat er zou kunnen zijn gebeurd... Of ik niet voor alle zekerheid even in de brievenbus kon kijken?

En ja hoor.. de bezorger had dus voor het gemak zelf maar getekend en het pakje in de bus gegooid. Achteraf had ik dat natuurlijk eerst beter zelf kunnen controleren maar ja, zoals gezegd zag ik al spookfacturen in mijn toekomst. De dame van de Vodafone support wist me te vertellen dat ik echt niet de enige was bij wie dit soort dingen gebeuren. Daar ben je dus klaar mee....

Afin, klacht ingediend bij PostNL (zal toch niks mee gebeuren) en ben van plan deze idioterie nu even achter me te laten, duh!

Maarr... ik heb inmiddels een nieuw 06 nummer (stap over van prepaid) en omdat mijn smartphone 2 simkaarten tegelijk kan gebruiken kan ik meteen aan de gang en lekker alles gefaseerd overzetten.

Tot nu toe ben ik helemaal tevreden (had eigenlijk weinig anders verwacht). Zie net dat ik nu al mijn extra TV pakket aan kan vragen binnen 'Mijn Ziggo', dat is snel! Doet me meteen aan een topic denken waar ik straks even achteraan ga 🔍

Misschien kan ik dit weekend al samen met mijn vriendin Game of Thrones bekijken, dat kan leuk worden (we houden allebei wel van fantasy films & series) :)

Hoe dan ook.. ik ben nog steeds prima tevreden en denk dat ik echt een goeie keuze heb gemaakt door alles lekker te combineren. Dat spaart je gewoon een heleboel zorgen en ellende.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.