Mark Ziggo wrote:
Hi Kobus, ik was hier vanochtend achteraan aan het mailen n.a.v. de attentie van KBX458, maar wilde eerste zeker weten wanneer onze monteur zou kunnen komen.
De monteur is vandaag sneller dan de terugkoppeling lees ik, goed om te horen (of juist niet te horen :wink:) dat de problemen aangepakt worden.
Bedankt, Mark!
Ja, ik had natuurlijk, voordat ik mij hier meldde met dit probleem, al driemaal gechat. Was een beetje ten einde raad vanwege de slechte nachtrust en dacht toen: ik probeer die community eens, kan ik ook een filmpje laten zien (en horen). Ik denk, als ik ooit nog eens zo’n probleem heb, dat ik maar meteen hiernaartoe kom. Ik vind de respons wel zo prettig. Na het chatten hoor je niets meer en wacht je maar af.
Ik vind het trouwens ook waardeloos, dat Ziggo niet gewoon een telefonische mogelijkheid heeft om dit soort dingen te melden. Telefonische hulplijn geeft alleen maar mogelijkheden wat betreft internet, TV, telefoon e.d..
Enfin, de monteur gaf mij veel vertrouwen, dat alles wel goed komt en dat ik straks zelfs eindelijk van de brom van de kast , die ik al jaren maar voor lief nam, af kom.