KPN haalt zenders FOX (oa FOX NL, 24Kitchen, NGC) uit aanbod.

• 9 april 2019
  • 4 reacties
  • 1032 keer bekeken

Reputatie 5
  • Gedreven Raadgever
  • 264 reacties
KPN maakte vandaag geheel onverwacht bekend dat de zenders FOX NL, 24Kitchen, National Geographic Channel, Nat Geo Wild en Baby TV op 1 juni niet meer te zien zijn op alle tv-platformen en bij alle merken van het telecombedrijf.

Lees verder (Bron: Totaal TV): https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-haalt-zenders-fox-uit-aanbod/

Zo is er bij iedere provider wel wat. 🤔

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Je moet als provider denk ik, zeker nu zenders meer en meer geld vragen voor doorgifte, op een gegeven moment gaan kijken naar de kosten van doorgifte in verhouding tot het aantal mensen wat kijkt.
en als je dan ook nog eens de beroerde kwaliteit (inhoudelijk) van de zenders ziet, dan zijn er ook op mijn lijstje wel zenders die mogen verdwijnen.
Zo staat de H van History channel het laatste jaar meer voor Hitler Channel dan History, want je wordt bijna 24/7 doodgegooid met de 2de wereldoorlog, nazi wapens en Hitlerverhalen.
En ook Fox, Nat Geo etc zijn tegenwoordig meer herhalingen dan nieuwe programma's, waarbij Fox ook nog eens de leuke gewoonte heeft om series niet op volgorde uit te zenden maar in willekeurige volgorde, of gewoon ineens 2 maanden stopt met een serie.

En voor die dingen wil ik ook als klant geen geld meer betalen.
Reputatie 7
24 Kitchen en Fox worden hier met regelmaat gekeken, denk niet dat KPN hier klanten mee gaat winnen. Gelukkig ben ik en blijf ik bij Ziggo.
Reputatie 7
Badge +27
Ziggo blijft de zenders van FOX aan klanten doorgeven. Dit wordt door VodafoneZiggo-woordvoerder Erik van Doeselaar aan Totaal TV bevestigd. VodafoneZiggo heeft een nog doorlopende overeenkomst met FOX Benelux en kan hierdoor de zenders in het aanbod handhaven.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-blijft-zenders-fox-aan-klanten-aanbieden/
Reputatie 7
Badge +17
Van KPN kan het ook een wraakactie zijn voor het achterlijke doorgiftebeleid van Fox Sports (waar Ziggo in 2020 ook tegenaan gaat lopen)

Reageer