Goedemorgen @GERONIMO123
Ik vind het erg jammer te moeten lezend dat jij je via de klantenservice niet gehoord hebt gevoeld en er zo'n bittere nasmaak aan hebt overgehouden.
Wat er precies besproken is, en vooral de manier waarop dat is mij inhoudelijk niet bekend.
Wat ik wel weet is de reden waarvoor je contact hebt opgenomen, en ik hoop dat we elkaar daarin kunnen vinden.
Je hebt namelijk aangegeven eerder je betaalwijze te hebben gewijzigd naar automatische incasso, wat helaas bij ons niet is verwerkt. Al 3 maanden werd er niets geïncasseerd en bleef je facturen online ontvangen.
Hierdoor is er een achterstand ontstaan. Deze achterstand moet eerst worden voldaan willen we voor toekomstige facturen een incasso regelen. Incasso's kunnen namelijk niet met terugwerkende kracht worden uitgevoerd.
Desondanks vind ik het spijtig dat je hierdoor hebt besloten ons te verlaten. Ik hoop dat je de facturen betaald waarna de incasso actief wordt en je toch besluit bij ons te blijven.