Constant van Ru

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservicemedewerker zeer onbeschoft is dit normaal hoe ziggo omgaat met zijn klanten

Zaterdag 10:42 gesproken met een zeer onbeschofte man hij is overspannen en totaal niet geschikt voor deze baan.

Sinds afgelopen week zo rond donderdag vermoedelijk zijn al mijn geplande opnames gewist op mijn horizon box. Niet door mij maar door ziggo bij een update of upgrade in de avond of nacht. u kunt u voorstellen dat dit iets is waar jullie naar moeten kijken. Ik meld dit en uw klantenservice medewerker gaat het hebben over mijn signaalsterkte geweldig maar ik heb hier geen problemen mee en ben in principe zeer tevreden over de Horizon box. Hij vraagt mij om terug te bellen want het probleem met de signaalsterkte moet eerst opgelost worden.
Ik geef ook aan dat een kennis van mij exact hetzelfde heeft. Deze mist ook alle geplande opnames.

Ik vraag of ik kan spreken met zijn leidinggevende maar uw klantenservice medewerker geeft aan dat zijn collega juist niet met klanten zoals ik wil spreken en dan hard wegloopt. Nou ik weet niet of dit de gewone gang van zaken is maar ik vind deze klantenservice medewerker en ziggo dus zeer onbeschoft en klant onvriendelijk.

Mijnheer vindt het nodig om zijn stem te gaan verheffen en te gaan schreeuwen en heeft dan ook nog het onfatsoen om Vodafone mobiel verkooptrucjes te gaan uitoefenen. Zeer onprofessioneel en zeer ongeschikt.

Leuk trouwens voor de mensen die van vakantie terug komen dat alle geplande opnames verwijderd zijn.

Met vriendelijke groet,
Constant van Rumpt
5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik ga dit even voorleggen aan een moderator, die kan dit voor je uitzoeken.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo Constant,

Nee, dat is absoluut niet de ervaring die je zou moeten krijgen! Goed dat je het meldt, ik ga daar graag voor je achteraan.

Nu denk ik wel dat er deels een misverstand is, maar dat is natuurlijk geen smoes om zo het gesprek te voeren.
Er is geen storing of probleem bekend met de opnames en zo op het eerste gezicht ook niks van een update, vandaar dat er gekeken werd naar het signaal.
Maar over de inhoud houden we je andere topic aan.

Voor wat betreft de afhandeling van je klacht moet ik in het systeem duiken om de medewerker te zoeken.
Helaas werkt dat op het moment niet mee, daar wil ik dus graag op terug komen.
Mocht je nog wel de naam van de medewerker weten, dan zou ik die graag vernemen.
Deze kun je me via een privébericht sturen.
(klik daarvoor op mijn naam en kies voor 'stuur bericht')

Maandag kan ik weer in de systemen. Dan ga ik op zoek!
Mijn excuses voor dit voorval en de manier van communiceren.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Update,

De klacht is inmiddels in behandeling bij mijn collega's.
Er is nog contact via Chat en Email geweest.

Gr,
GERONIMO123

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Constant,

 

Blijkbaar is dit normaal inderdaad, want is mij 3 van de 4x bellen met de klantenservice ook overkomen vandaag nog overkomen (en dat is niet voor het eerst!), rond een uur of één. Gelukkig uiteindelijk een vriendelijke en behulpzame dame aan de lijn gekregen maar heb hierdoor toch besloten over te stappen naar een andere provider. De maat is vol, wat mij betreft. En dat na meer dan 20 jaar (eerst nog UPC en toen alles ok).  Ben klaar met dit bedrijf (Ziggo), wat een naar stelletje amateurs. Luisteren niet, proberen je de les te lezen, arrogant en doen alsof je ze lastigvalt.

 

Mag, Jeroen

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @GERONIMO123

 

Ik vind het erg jammer te moeten lezend dat jij je via de klantenservice niet gehoord hebt gevoeld en er zo'n bittere nasmaak aan hebt overgehouden.

Wat er precies besproken is, en vooral de manier waarop dat is mij inhoudelijk niet bekend.

Wat ik wel weet is de reden waarvoor je contact hebt opgenomen, en ik hoop dat we elkaar daarin kunnen vinden.

Je hebt namelijk aangegeven eerder je betaalwijze te hebben gewijzigd naar automatische incasso, wat helaas bij ons niet is verwerkt. Al 3 maanden werd er niets geïncasseerd en bleef je facturen online ontvangen.

Hierdoor is er een achterstand ontstaan. Deze achterstand moet eerst worden voldaan willen we voor toekomstige facturen een incasso regelen. Incasso's kunnen namelijk niet met terugwerkende kracht worden uitgevoerd.

Desondanks vind ik het spijtig dat je hierdoor hebt besloten ons te verlaten. Ik hoop dat je de facturen betaald waarna de incasso actief wordt en je toch besluit bij ons te blijven.

Uitgelicht topic