xore

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik 2 internet providers hebben ?

Ik wil weten of je 2 internetproviders kunt hebben omdat
Ik woon in een huis met kamers, op dit moment gebruik ik kpn maar het internet is slecht dan wil ik weten of je kpn en ziggo tegelijkertijd kunt hebben?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
2,3 of 4 providers maakt niet uit, als je maar betaalt.
Het probleem zit meer in je apparatuur, kan dat 2 gelijktijdige verbindingen aan?
Je krijgt in ieder geval 2 routers. Hoe koppel je dat?



Misschien kun je opzoeken hoe sommige bedrijven dit instellen. Het wordt wel eens als back up / fallback gebruikt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
2,3 of 4 providers maakt niet uit, als je maar betaalt.
Het probleem zit meer in je apparatuur, kan dat 2 gelijktijdige verbindingen aan?
Je krijgt in ieder geval 2 routers. Hoe koppel je dat?



Misschien kun je opzoeken hoe sommige bedrijven dit instellen. Het wordt wel eens als back up / fallback gebruikt.
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
Je kunt zoveel internetproviders nemen als je wilt, maar waarom zou je dat willen? Misschien eerst het probleem analyseren. Maak je gebruik van bekabeld internet of wifi?
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Meerdere providers is geen probleem mits ze maar niet over het zelfde medium binnenkomen.
ik heb glasvezel en kabel.
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Aangezien je op een kamer woont is het van belang dat je toestemming hebt (huurbaas?) om een nieuw abonnement bij een provider af te nemen.

Weet je zo of er naast huidige de DSL-aansluiting een COAX-kabel ligt (groene kabel; Ziggo)?

Steefb Dual WAN router is een goede oplossing maar ik denk dat xore een geheel eigen verbinding wil...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic