boogaard6

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kabel voor modem te kort

Goedemorgen,

deze kabel, zie bijlage, is te kort. ik denk dat deze nu ca 150 cm is maar ik heb minimaal 200 cm nodig.

zijn deze beschikbaar?

het gaat om de kabel met het “rode” rondje wat in de witte box gaat.

ik hoor graag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

@boogaard6

Ziggo ondersteunt het gebruik van langere kabels voor de modem niet. Op eigen verantwoording kan je in de praktijk best een iets langer kabel gebruiken.

Waarschijnlijk zal die zal je dan zelf moeten (laten) maken.

Zie ook dit topic.

 

**EDIT**

Verlengen behoort ook tot de mogelijkheden, maar gebruik dan wel goed materiaal. Zie b.v dit topic.

N.B.: Je kan het standaard snoertje verlengen aan hetzij het uiteinde met de Radio/TV-pluggen of die met de F-connector (koppelstukje nodig).
Een kabel uit één stuk verdient de voorkeur.(Heeft minst mogelijke overgangs-verliezen.)

***EDIT2***
Of eventueel dit topic

Bekijk in context

2 Reacties 2
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

@boogaard6

Ziggo ondersteunt het gebruik van langere kabels voor de modem niet. Op eigen verantwoording kan je in de praktijk best een iets langer kabel gebruiken.

Waarschijnlijk zal die zal je dan zelf moeten (laten) maken.

Zie ook dit topic.

 

**EDIT**

Verlengen behoort ook tot de mogelijkheden, maar gebruik dan wel goed materiaal. Zie b.v dit topic.

N.B.: Je kan het standaard snoertje verlengen aan hetzij het uiteinde met de Radio/TV-pluggen of die met de F-connector (koppelstukje nodig).
Een kabel uit één stuk verdient de voorkeur.(Heeft minst mogelijke overgangs-verliezen.)

***EDIT2***
Of eventueel dit topic

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@boogaard6 ,

Kijk hier eens:

https://www.kabelnl.nl/coax-aansluitkabels-ziggo-gecertificeerd?gclid=EAIaIQobChMI3uq6s4_v5wIVBbDtCh...

Heb zelf die van 3 meter en werkt perfect.

Succes.

 

Uitgelicht topic