Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

iPhone Xr kopen wordt je lastig gemaakt door al die verkooppraatjes..

Zo, ik heb mijn iPhone X verkocht en een iPhone Xr, 64Gb gekocht bij de Mediamarkt.
En aangezien ik gek ben op de kleur geel, mogen jullie raden welke kleur ik genomen heb.
Mooi transparant hoesje eromheen met screenprotector.

'Kan me altijd wel ergeren aan die verkopers die je van alles er bij willen aansmeren.
Je komt om de iPhone en als je besloten hebt hem te nemen dan komen de vragen.
Hoesje erbij meneer? Nee ik heb al een hoesje
Verzekering erbij meneer? Nee de eigen risico is zo hoog je kunt net zo goed een nieuwe kopen of zelf laten repareren.
Wist u dat we u ook een voordelig energiecontract kunnen aanbieden? Nee meneer ik heb stadsverwarming dus dat gaat niet. .....
Zucht....... ik dacht wel bij mezelf nog één vraag en ik loop zonder toestel de winkel uit en bestel hem wel online!
Kwam ik bij de kassa om af te rekenen
Wist u wat we u ook een voordelig energiecontract..... enz... Nog diepere zucht.
Volgende keer bestel ik alleen nog maar online.
4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik snap hoe je je voelt bij Media Markt, is net de Beverwijkse Bazaar of de Action, je komt voor 1 ding, alles wordt je aangesmeerd en komt naar buiten met halve winkel.

Wel een goede tip, want ik ga in april me Iphone XR of XS halen en ik wil de kleur Rood of Geel, maar dan wel met dopjes in de oren.
Valt me mee dat de winkel je nog niks van Ziggo in de maag hebt gesplitst, dat doen ze wel bij ons filiaal, eerst de Energie contract met waardebon, heb je geen Gas dan krijg je niks, dan loop je pad af, beginnen ze allemaal te lachen en goedemorgen/middag en vervolgens wist u dat u bij Ziggo.... blah blah blah

Wij zeggen altijd we komen even kijken, maar dan nog. Heel herkenbaar.:wink:
Simba24
Topicstarter
Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Valt me mee dat de winkel je nog niks van Ziggo in de maag hebt gesplitst, dat doen ze wel bij ons filiaal, eerst de Energie contract met waardebon, heb je geen Gas dan krijg je niks, dan loop je pad af, beginnen ze allemaal te lachen en goedemorgen/middag en vervolgens wist u dat u bij Ziggo.... blah blah blah


Nou hij wist dat ik de telefoon bij KPN had en nam waarschijnlijk aan dat ik ook de rest bij KPN had, dat was misschien mijn geluk, of zijn ongeluk want dan was ik er misschien toch nog uitgelopen. :sunglasses:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Vervelend is het wel, je komt een winkel in om te kijken en oriënteren en niet om de eerste de beste pipo al te worden aangesproken. Lijkt mij hoor :blush:
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Prijzen vergelijken en dan kijken waar je deze het goedkoopst kan kopen. Wil je iets direct in handen en zit de winkel om te hoek dan wil je hem ook direct hebben en misschien wel even vast houden omdat het misschien toch weer anders voelt.

Je kan natuurlijk ook gewoon gaan voelen, testen en zien of het bevalt. Dan loop je weg, gaat op internet zoeken waar die het goedkoopst is en dan laat je hem opsturen. Zelf koop ik dit soort producten altijd direct bij Apple. Heb namelijk 1x mijn iMac gekocht bij MediaMarkt en dat dus nooit meer. Had er problemen mee en dan kijken ze je aan en weten niet wat er mee te doen. Ze zeggen dat hij is opgestuurd en dat Apple er naar heeft gekeken en als je dan contract opneemt met Apple om te vragen of ze reparatie info kunnen terug kijken toen kreeg ik het antwoord: Nee hoor, nooit gezien ter reparatie of aangemeld via iemand.

Een schande! MediaMarkt is leuk voor kleine dingen maar verder ga ik liever voor de directe aanpak en dat is bij Apple zelf kopen. Misschien dat ze met andere producten wel goed zijn hoor, maar Apple daar nooit meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic