Vraag

Hoe verwijder ik een bericht in Ziggo Community

• 24 april 2020
  • 4 reacties
  • 706 keer bekeken

Ik wil graag een eerder geplaatst bericht verwijderen. Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dat kan alleen nog binnen een uur, maar helemaal weghalen kan niet, ofwel, je naam blijft staan, dus men kan zien dat er een bericht van je heeft gestaan. Maar binnen het uur kan het dus door op de 3  te klikken rechts onderaan je bericht. 

Reputatie 7
Badge +10

Vraag een moderator. Als je geen naam van een moderator weet dan kun je een bericht eventueel rapporteren. Bij de rapportage meld je dan dat je graag het bericht verwijdert ziet worden. Werkt best goed. Zelf al een paar keer gedaan.

Rapporteer zit ook onder de … het beste is dat je het rapporteren doet op het bericht waar het over gaat. Maar volgens mij maakt het niet echt uit. Als je maar beschrijft waarom.

Beste bloemen64,

Dank je wel voor je bericht. Ik had inderdaad zelf ook bedacht om mijn bericht dan maar te rapporteren en een korte uitleg te geven. Dat ga ik dus doen.

Goed weekend.

Groetjes Pooch

Reputatie 7

Hi @Pooch , het bericht heb ik net voor je aangepast n.a.v. je gerapporteerde bericht :thumbsup_tone3: