Beantwoord

fecking vbucks

• 22 januari 2019
  • 6 Reacties
  • 271x Bekeken

Reputatie 1
Mijn wifi is hella bad ik kan niet eens vbucks kopen ik wil fortnite nolife - XD LMAO
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 22 januari 2019, 11:20

Yo boii, voor 5000 V-bucks maak ik die verbinding hella snel, ja!

Bij #problemoz met je conexxie en het kopen van die doekoes, moeten we wel ff alluz van je weten, toch. Dus pass me wat meer info, dan spent je voor je de fortnight-dans kunt doen weer je kapitaal aan nolife.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 1
so epic

pls send help i want vexbux nolife
Reputatie 7

Bij #problemoz met je conexxie en het kopen van die doekoes, moeten we wel ff alluz van je weten, toch. Dus pass me wat meer info, dan spent je voor je de fortnight-dans kunt doen weer je kapitaal aan nolife.
Reputatie 7
Badge +26
Ik word te oud...😁
Reputatie 7
Badge +17
Toch knap gedaan van de jongedame om op die manier een probleem op te lossen. Je moet er maar op komen. Of zou ik ook onderhand te oud worden?
@SupaMeatBoy
Ga voor bekabeld. Is minder gedoe.
Han
Reputatie 1

Wow epic gamer helemaal vet kicken ik tjap die 500 v bux wel naar ziggo epic community wow very scarey nice fortnite nolife EEEEEEEEEEEEEEEEEEE
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ816SIhG_PXt2KX7Sc_TH2h9GjoHrSUdhr06IhqlAOP0p2wbRE_A