sophyvass

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Even een bedankje!

Echt jarenlang wilde het internet niet goed werken, wat we ook deden. Hoe het kan dat het nu opeens wél werkt, weet ik niet, maar het wérkt en we zijn alledrie blije mensen in huis. Jullie lieten ons nooit stikken en probeerden altijd alles wat jullie wisten om ons te helpen. Dat waarderen we en omdat jullie nu niet telefonisch bereikbaar zijn, zet ik het bedankje maar even hier neer. Hartstikke bedankt dus voor jullie onaflatende steun en go Ziggo!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @sophyvass , welkom hier op de Community! 

En wat een mooi berichtje breng je ons hier. Een beetje in het idee van de kerstgedachte   Super fijn om te lezen dat het nu werkt als een trein en dat jullie je zo geholpen voelen met al de hulp van de afgelopen paar jaar. 

Met alle liefde! Ik wens jullie vast hele fijne feestdagen toe! 

 

P.S.: Bij sommige mensen is het glas altijd halfvol en bij anderen altijd halfleeg @hanh . Zonder verdere informatie over de historie, denk ik niet dat je kunt oordelen of er droefenis bij jou zou overheersen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Snap wel dat je nu blij bent, maar……

Echt jarenlang wilde het internet niet goed werken, wat we ook deden.

Snap niet wat er dan mis was en waarom dat in zo’n lange tijd niet samen met Ziggo kon worden opgelost. Dat hoort niet zo te zijn gegaan. Waarom liep het spaak? Lag het aan jezelf of aan Ziggo?
Bij mij zou droefenis blijven overheersen na zo’n historie.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hi @sophyvass , welkom hier op de Community! 

En wat een mooi berichtje breng je ons hier. Een beetje in het idee van de kerstgedachte   Super fijn om te lezen dat het nu werkt als een trein en dat jullie je zo geholpen voelen met al de hulp van de afgelopen paar jaar. 

Met alle liefde! Ik wens jullie vast hele fijne feestdagen toe! 

 

P.S.: Bij sommige mensen is het glas altijd halfvol en bij anderen altijd halfleeg @hanh . Zonder verdere informatie over de historie, denk ik niet dat je kunt oordelen of er droefenis bij jou zou overheersen.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

P.S.: Bij sommige mensen is het glas altijd halfvol en bij anderen altijd halfleeg @hanh . Zonder verdere informatie over de historie, denk ik niet dat je kunt oordelen of er droefenis bij jou zou overheersen.

@Marije Ziggo

Het is een uitdagende ‘als ik jou was’ conclusie op grond van andermans bewering, waarvan de correctheid afhangt van wat er precies is gebeurd. Het kan eenvoudig geen oordeel van mij zijn over een situatie die ik niet ken. Daar begin ik niet aan.
Daarom vroeg ik eerder bewust ook:

Waarom liep het spaak? Lag het aan jezelf of aan Ziggo?

om meer zicht te krijgen op half vol of half leeg. Een antwoord bleef uit, zoals helaas zo vaak het geval is.
Inzoomen op de gevoelde waarheid was dus niet mogelijk.
Ik had ook zo mijn twijfels, maar liet die niet expliciet weten. Dat was ook bewust.
Je hoeft me niet echt scherp te gaan lezen. Wel kun je erop rekenen dat er over is nagedacht.
En dat er uiteraard door mijn schuld onbedoelde misverstanden mogelijk zijn over wat ik bedoelde en beoogde te bereiken.

Ik zou het een slechte zaak vinden als je inderdaad jaren zou moeten worstelen met Ziggo, om iets voor elkaar te kunnen krijgen. Of dit veel voorkomt weet ik niet, maar zie meer opmerkelijke dingen. Zelf altijd een spic en span verbinding. Dat gun ik elke klant, ook al is ie wat aan de passieve kant en/of minder bedreven in de techniek. Voldoende pro-aktief in bewezen lastiger gevallen is Ziggo zeker niet altijd. Zie de Topics met inderdaad droevige verhalen op dit punt. Patstelling onderweg is kennelijk niet uitgesloten.
Zodra je hier op de Community terechtkomt is de kans op een oplossing groot. Niet iedereen gebruikt die optie op tijd. Of soms helemaal niet resp weet niet dat het beter kan en berust, is mijn stellige indruk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic