P.S.: Bij sommige mensen is het glas altijd halfvol en bij anderen altijd halfleeg @hanh . Zonder verdere informatie over de historie, denk ik niet dat je kunt oordelen of er droefenis bij jou zou overheersen.
@Marije Ziggo
Het is een uitdagende ‘als ik jou was’ conclusie op grond van andermans bewering, waarvan de correctheid afhangt van wat er precies is gebeurd. Het kan eenvoudig geen oordeel van mij zijn over een situatie die ik niet ken. Daar begin ik niet aan.
Daarom vroeg ik eerder bewust ook:
Waarom liep het spaak? Lag het aan jezelf of aan Ziggo?
om meer zicht te krijgen op half vol of half leeg. Een antwoord bleef uit, zoals helaas zo vaak het geval is.
Inzoomen op de gevoelde waarheid was dus niet mogelijk.
Ik had ook zo mijn twijfels, maar liet die niet expliciet weten. Dat was ook bewust.
Je hoeft me niet echt scherp te gaan lezen. Wel kun je erop rekenen dat er over is nagedacht.
En dat er uiteraard door mijn schuld onbedoelde misverstanden mogelijk zijn over wat ik bedoelde en beoogde te bereiken.
Ik zou het een slechte zaak vinden als je inderdaad jaren zou moeten worstelen met Ziggo, om iets voor elkaar te kunnen krijgen. Of dit veel voorkomt weet ik niet, maar zie meer opmerkelijke dingen. Zelf altijd een spic en span verbinding. Dat gun ik elke klant, ook al is ie wat aan de passieve kant en/of minder bedreven in de techniek. Voldoende pro-aktief in bewezen lastiger gevallen is Ziggo zeker niet altijd. Zie de Topics met inderdaad droevige verhalen op dit punt. Patstelling onderweg is kennelijk niet uitgesloten.
Zodra je hier op de Community terechtkomt is de kans op een oplossing groot. Niet iedereen gebruikt die optie op tijd. Of soms helemaal niet resp weet niet dat het beter kan en berust, is mijn stellige indruk.