gabbano

Level 5
  • 96Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

daan

Ik weet veel van dolby digital,dts,thx,atmos,dtsx,dtses,auro3d,

6 Reacties 6
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @gabbano Welkom op de Community! Je kennis kan vast en zeker goed van pas komen hier 🙂 We komen je vast snel tegen in een van de topics!

gabbano
Topicstarter
Level 5
  • 96Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Dankjewel Rikst

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

THX- select, THX-ultra en THX-EX… Bestaat dat nog in de thuissituatie? Ja, ik maak daar nog gebruik van, maar Marantz is ook alweer een tijd geleden gestopt met THX op hun receivers, evenals Pioneer die het destijds nogal eens toepaste. Maar sinds enige tijd tijd heeft mijn THX speaker set wel plaats gemaakt voor ‘gewone’luidsprekers. 

George Lucas bracht destijds wel iets unieks naar de bioscopen met de de Star-Wars films en het THX gebeuren, maar dat is behoorlijk aan het wegzakken.

Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

@Willem-A Panasonic brengt nog altijd nieuwe (Oled) televisies op de markt met THX beeld.

 

Mijn Pana plasma heeft ook THX cinema beeldmodus.

 

Als je de THX modus kiest, hoef je zelf niks meer in te stellen.

 

Ja, toen de Next kwam moest ik de sterkte een beetje lager zetten....... inmiddels staat die weer terug op waar die op stond.

 

THX is dus qua beeld nog niet passé.

Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes

Sterkte moet zijn scherpte, uiteraard.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Dag @Haander 

qua beeld is het inderdaad nog. Maar ik doelde dan ook meer op het geluid, omdat dat is waar @gabbano in thuis lijkt. Daar is het toen toch ook  min of meer mee begonnen en dat zie je niet meer terug op receivers. Maar je hebt gelijk; als het om Tv's gaat is het nog niet passé. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic