W.Schram

Level 7
  • 175Posts
  • 6Oplossingen
  • 107Likes

Compliment naar monteur - oplossen netwerkstoring

Gisteren storing in een deel van Oudkarspel, vanaf 14.00 uur.

Na een uur even de wijk in gelopen, zag een auto staan van Ziggo monteur was druk bezig in een wijkkast, deel kreeg hij weer aan de praat maar de kabel naar onze wijk knalde de zekeringen er elke keer weer uit. Vanaf 23.00 uur deed alles het weer.

Mijn compliment naar de monteur die toch maar even in de stromende regen en slecht zicht het probleem probeert op te lossen.

Ziggo klasse, (dit mag ook wel eens gezegd worden) 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Kijk, hier wordt ik bij van @W.Schram! Ontzettend leuk dat je dit met ons deelt. Bij het lezen van je bericht krijg ik een grijns van oor tot oor. Onze monteurs moeten ook altijd door weer en wind om een vervelende netwerkstoring op te lossen. Heel erg bedankt voor het delen van je grootste compliment richting de monteur! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Kijk, hier wordt ik bij van @W.Schram! Ontzettend leuk dat je dit met ons deelt. Bij het lezen van je bericht krijg ik een grijns van oor tot oor. Onze monteurs moeten ook altijd door weer en wind om een vervelende netwerkstoring op te lossen. Heel erg bedankt voor het delen van je grootste compliment richting de monteur! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic