ROXANNEDALI88

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Community reporter: Het jubileumconcert van de Jostiband

Via Ziggo had ik kaartjes gewonnen voor de Jostiband. Ik had beloofd er een verslagje van de schrijven.

Wat geweldig om mee te maken! Toen wij bij de Ziggo Dome aankwamen moesten wij een andere ingang nemen. Daar kregen wij een bandje en mochten wij backstage. Boven aangekomen stonden daar heerlijke hapjes en drankjes op ons te wachten. Wij hadden bij de ingang bandjes gekregen met een letter daarop. Wij moesten bij de persoon met de letter staan die op ons bandje stond. Met kleine groepjes kregen wij een rondleiding. Wat een ervaring! Langs de kleedkamers, geluid, licht, eetzaal. Er werd ons in de zaal laten zien waar de koning zou komen te zitten. Deze zou binnen komen als iedereen al binnen was. Onderweg kwamen wij ook de de bandleden van de Jostiband tegen. Wat waren ze zenuwachtig! Dat kon je duidelijk zien. Maar ze hadden er ontzettend veel zin in.



Na de rondleiding mochten we de plek opzoeken in de zaal. Mooie plek op de 1e rij. De koning kwam binnen en toen kon het feest beginnen. Er werd afgeteld van 0 naar 50. En daar zaten ze allemaal! Stralend en trots. Het begon met een filmpje van Armin van Buuren. Waarna de Jostiband een nummer van hem speelde. Ik heb ontzettend genoten van alles leuke liedjes, filmpjes en gastoptredens van onder andere : Maan, Gerard Joling, Guus Meeuwis, Ellen ten Damme, René Froger.






Zaterdag is het hele concert terug te kijken op tv. Dan kan ik nogmaals mee genieten.

Nogmaals bedankt voor de kaartjes, dit was een geweldige ervaring en een hele gezellige avond. Op naar 60 jaar Jostiband en dat het dan weer zo een groot feest mag worden!

Groetjes Roxanne

2 Reacties 2
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
ik vind dat Roxanne het zeer goed heeft gedaan en ik heb ervan genoten en zaterdag word op npo 2 uit gezonden wat ik ook op gaat nemen.maar er zal wel een DVD van komen die ik dan ook koop want ik heb alles van de jostiband. ik vond het ook mooi dat rtl nieuws er aandacht aan besteede en andere media. en Roxanne nog maals bedankt voor het mooie verslag. 😉 vrg honda
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
ik zouw aan Roxanne willen vragen hoe jij de uit zending zater dag avond vond?
jij hebt het rechtstreeks gezien dat zal wel ander geweest zijn.
ik vond het zaterdag avond tegen vallen om dat men tussen de muziek door onder braken door de voor bereidingen zo dat je geen complete muziek nummers te zien kreeg.
ook het geluid van de jostiband kwam niet goed over.
ik heb het op diverse apparaten op genomen zelfs van de schotel waar van het beeld velemalen mooier is dan de kabel. daarom hoop ik ook dat er een DVD van uit komt en die zal ongetwijfelt
beter zijn als de tv regiesratie die viel mij tegen. maar jij heb je best gedaan als reporter zodat ik al een voor proef je heb ge had nog bedankt hier voor ;)vrg honda
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic