Yoel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CAIkast tuin verplaatsen ivm nieuwe/uitbouw

Hoi Allen,

Wij hebben een CAI kast in onze tuin staan, voorheen hadden wij hier geen last van echter nu wij onze tuin opnieuw aan laten aanleggen(uitbouw en nieuwe bestrating).

Staat het kastje dus in de weg. Ik was even benieuwd wat de opties om deze te laten verplaatsen?

Als bijlage de foto's.

Yoël

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Yoel. Welkom op de Ziggo Community. Ik kan me voorstellen dat dit kastje niet op de meest optimale plek staat, zo. Het verzoek om deze te verplaatsen kan ik hier indienen. Wil je een privébericht sturen met je gegevens? Dan gaan we er samen mee aan de slag!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dit is een klant helpt klant forum.
Dit leg ik direct bij een Ziggo moderator weg, zij komen op één van de komende werkdagen langs in dit topic.
Ben wel benieuwd of dit van Ziggo is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Yoel. Welkom op de Ziggo Community. Ik kan me voorstellen dat dit kastje niet op de meest optimale plek staat, zo. Het verzoek om deze te verplaatsen kan ik hier indienen. Wil je een privébericht sturen met je gegevens? Dan gaan we er samen mee aan de slag!
Yoel
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey Yoel. Welkom op de Ziggo Community. Ik kan me voorstellen dat dit kastje niet op de meest optimale plek staat, zo. Het verzoek om deze te verplaatsen kan ik hier indienen. Wil je een privébericht sturen met je gegevens? Dan gaan we er samen mee aan de slag!

Hoi Lycke,

Dat is fijn ik heb je zojuist een berichtje privé bericht gestuurd.
Yoel
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Dit is een klant helpt klant forum.
Dit leg ik direct bij een Ziggo moderator weg, zij komen op één van de komende werkdagen langs in dit topic.
Ben wel benieuwd of dit van Ziggo is.

Top bedankt Bert, ik hou jullie op de hoogte.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Yoel Veel succes gewenst met de verbouwing, graag zien we waar die uiteindelijk gebleven is en als je er later nog aan denkt een foto van de nieuwe tuin met aanbouw.:relaxed:

Uitgelicht topic