Bijna feest! Want.... Evert is maandag 26-2 JARIG! En zijn mams ook. Felicitaties zijn dus welkom!

• 25 februari 2018
  • 20 Reacties
  • 1784x Bekeken

Reputatie 7
Badge +19
Evert, alvast van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van! En natuurlijk ook een 😘 voor mams! 😊 Ik wens jullie alle goeds voor nu en de toekomst.

En omdat iedereen hier 's nachts werkt, zal er straks vast veel aanloop zijn op dit topic ... 😉

👦 Evert 👩 Mams

20 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Gefelicitaart.

Reputatie 7
Badge +19
Dat ziet er heerlijk uit @Be rt 😋
Reputatie 7
Badge +30
Wuuuut, super leuk zeg! 🙂 🙂 hartstikke leuk dat je eraan denkt! 😀 ☺
Enorm bedankt! En ik zal zeker een extra zoen geven, een lekkere dikke, goed? 😋 😂

En @Be rt Dankjewel voor de taart! Heb er nu al zin in! 😋 Kan maar beter beginnen ook, nu hoef ik um alleen met de nachtploeg te delen😅
Reputatie 7
Badge +25
Hallo @Evert96
Van harte gefeliciteerd, mijn vrouw is vandaag óók jarig, dus ik ben misschien wat minder aanwezig op het forum i.v.m. het verjaardagsfeest, morgen ben ik er hopenlijk weer (nuchter) bij.😉
Reputatie 7
@Evert96 Gefeliciteerd kerel!!! Natuurlijk ook de felicitaties voor je moeder. 😃

@N.N. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw! Proost alvast. ;)

Driewerf hoera voor alle drie de jarigen!!
Reputatie 7
Gefeliciteerd @Evert96, moeder van @Evert96 en mevrouw @N.N. met jullie verjaardag, wat een feestelijke maandag zeg!

Vroeger, toen er nog echt ijs lag, won Evert van Benthem de Elfstedentocht op 26 februari 1986. Daarom doop ik vandaag: #NationaleEvertDag #enookeenbeetjevandevrouwvanNN
Reputatie 7
Badge +30
@N.N., Dankjewel! Jij van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw! :)

@Thijs Ziggo Thanks!😊 Leuk ook je weer even hierzo te zien! :)

Haha @Mark Ziggo, wat een eer😊 Dankjewel! 🙂 Ik ga snel beginnen met trainen, wie weet rijdt deze Evert dan ook de Elfstedentocht 😅
Reputatie 7
Badge +35
@N.N. Van harte gefeliciteerd met je echtgenote.

@Evert96 Elfstedentocht? In Nederland? in de 21 eeuw? Elfsteden estafette zwemmen een optie?
Reputatie 7
Badge +26
Ook van mij een 🤗 voor jullie verjaardag! Een fijne dag toe gewenst!
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Evert96
Van harte gefeliciteerd, mijn vrouw is vandaag óók jarig, dus ik ben misschien wat minder aanwezig op het forum i.v.m. het verjaardagsfeest, morgen ben ik er hopenlijk weer (nuchter) bij.😉

Van harte dan ook met je vrouw N.N. Fijne dag en niet al teveel drinken he...
Reputatie 7
Badge +19
@N.N. Van harte gefeliciteerd met je echtgenote.

@Evert96 Elfstedentocht? In Nederland? in de 21 eeuw? Elfsteden estafette zwemmen een optie?

Nou, dat zeg je nou wel, maar ik had gisteren een kopje water buiten gezet, en dat was toch wel mooi bevroren! Dus alles kan! 😜
Reputatie 7
Badge +30

😅 Nou, ik heb wel vertrouwen in de kennis en het kunnen van de studenten in Leeuwarden die met oa stro het ijs willen verstevigen 😊 wie weet wordt het zo nog wat ;)

Thanks @robbo 🙂
Reputatie 7
Beetje laat: Gefeliciteerd iedereen 🤶
Reputatie 7
Beetje laat nog maar van Harte Gefeliciteerd kerel en

Reputatie 7
Badge +30
Dankjewel @Folkert Ziggo en @xGarfieldx-Dave! 😃
Ach, zolang het maar vóór 25 februari 2019 is, is het geen enkel punt 😉
Reputatie 7
Wij zijn gewoon lekker op tijd 🍻
Reputatie 7
Nou ja, dan ben ik helemaal niet op tijd. Ik dacht dat het deze week was, maar daar vergis ik me toch weer volkomen in. Uiteraard van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk ook aan je moeder. Hmm, excuus voor deze late reactie maar beter laat dan nooit, zal ik maar zeggen :)

Krijg je van mij een taart puntje 😊

Reputatie 7
Badge +30
Haha, dankjewel! Op deze manier blijf ik heel het jaar taart eten, kan niet beter 😋 😊
Reputatie 7
Badge +26
Ik wil nu wel eens een echte taart! en geen digitale.... ( moorkop is ook goed😋 )
Reputatie 7
Ik wil nu wel eens een echte taart! en geen digitale.... ( moorkop is ook goed😋 ) nemen we een volgende meeting voor je mee! Krijg jij een moorkop 😜

Reageer