TVermeulen96

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereikbaarheid en eventuele verplaatsing Ziggo Kastje

Sinds juni dit jaar huur ik een jongerenwoning van Viveste. Het is een hoekwoning met een tuin die rondom het huis loopt. Nu wil ik graag een schutting gaan plaatsen, en daarbij mijn schuur die tegen het huis staat hierbij betrekken, zodat de schuurdeur alleen via de poortdeur te bereiken is. Nu staat er echter een kastje van de Ziggo aan de zijkant tegen mijn huis, net voor de schuurdeur, wat dus eigenlijk bij de tuin van het huis hoort. Ik had hier echter twee vragen over. Allereerst over mogelijke verplaatsing van dit kastje. Ik vroeg mij af wie er verantwoordelijk is voor de bijkomende kosten wanneer het kastje eventueel een stukje naar voren wordt verplaatst. Daarnaast vroeg ik mij af in het geval dat het kastje op dezelfde plek blijft staan, of ik mijn schutting dan alsnog door kan trekken tot de schuur waardoor het kastje binnen mijn tuin valt.

Mvg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik denk dat je als eerste het beste info kunt vragen bij de verhuurder. Bij een huurwoning liggen zaken nl anders dan bij koop, waarbij het eigendom is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik denk dat je als eerste het beste info kunt vragen bij de verhuurder. Bij een huurwoning liggen zaken nl anders dan bij koop, waarbij het eigendom is.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Je TVermeulen96 kan wel een schutting plaatsen als je de deur openhoud zodat de monteur er doorheen kan en bij het kastje kan.

Maar..........je mag normaal gesproken geen schutting plaatsen zonder daarvoor een vergunning aan te vragen zo ver ik weet http://www.vergunningsvrijbouwen.com/schutting-plaatsen/221/ en vind de verhuurder dit goed ?

Kastjes staan over het algemeen niet op eigen grond , en als de tuin van de verhuurder is dan zal er in overleg een plaats zijn bepaald voor het kastje.

Verplaatsen kan natuurlijk altijd maar in dit geval zullen de kosten ( als iedereen akkoord gaat ) voor jou zijn. +_ € 3000,00 zal het zo maar kunnen zijn.

Uitgelicht topic