Bedankt Sint en Piet voor de letter!

• 6 december 2017
  • 36 Reacties
  • 3046x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

36 Reacties

Reputatie 7
Badge +14
@ de Medewerkers van de Community !

Dank voor de letter de Sint was lekker op tijd bij mij............. lees POSTNL 😞

Maar dat doet niks af van het feit dat het erg leuk is om een handgeschreven kaart met een lekker letter te ontvangen.
Jullie doen dit soort dingen echt goed geeft de burger moed 🙂

Reputatie 5
Badge +1
Met de kerst op komst ben ik trouwens wel benieuwd of er ook een kalkoen, of 'een Flappy' in zo'n bubbeltjesenvelop past?! 😉
Reputatie 7
Badge +28
Hahahaha, ik verwacht geen Flappy, want dan weten ze ook wie er gemist wordt op Kerst 2018 😂 😂
Reputatie 7
Badge +26
Nu vraag ik me toch af wat de symboliek is van de kleur van de letter. Waarom krijgt de een een bruine en de ander een witte?
Reputatie 7
Badge +35
@Jan F. Volgorde van hiërarchie: eerst met nootjes en rozijnen, dan puur, dan melk en dan pas wit.
Reputatie 7
Badge +26
@Be rtDie witte zijn heel erg zoet. Heeft dat dan ook nog een betekenis?
Reputatie 7
Badge +35
Wie zoet is krijgt lekkers of wie lekker is krijgt zoet.

Ik gooi die liedjes altijd door elkaar dus weet niet precies de tekst, maar zoiets is het, denk ik.
Reputatie 6
Badge +9
Tja...ik heb me blijkbaar aardig misdragen... dus niks in mijn brievenbusje 😩 .
Badge +3
Ja, was lekker en diezelfde avond was ie al op 🙂 #wittechocolade 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Bij mij in de straat zijn we waarschijnlijk allemaal stout geweest, kan het mij niet voorstellen.😆
Hou de postbode in de graten of hij een paar pondjes is bijgekomen de laatste dagen.👀
Reputatie 7
Badge +17
Tja...ik heb me blijkbaar aardig misdragen... dus niks in mijn brievenbusje 😩 .

Ik ook niet hoor :-)
Maar ik heb al een paar dagen helemaal geen postbode meer gezien. Die zit natuurlijk thuis al die letters op te (vr)eten...😨 😂 😂 😂