@Be rt heeft meer dan 1000 beste antwoorden gegeven!!!

• 9 november 2018
  • 29 reacties
  • 2308 keer bekeken

Reputatie 7
Iedereen die hier zo af en toe aanwezig is weet; de Community is een plek vol gemotiveerde knappe koppen. Een paar van deze knappe koppen zijn zo betrokken bij de Community, dat ze de titel "Super Expert" gekregen hebben.

Maar je weet; er is altijd 'baas boven baas'. Super Expert @Be rt heeft een paar weken geleden zijn 1000e (duizend, echt waar!!) beste antwoord op de Community gegeven.

Er zijn dus vele honderden gebruikers die door @Be rt geholpen zijn!!!!!
Deze ontzettend bijzondere mijlpaal wilden we natuurlijk niet stilletjes voorbij laten gaan. Daarom dit topic, zodat iedereen op de hoogte is en een felicitatie/bedankje voor @Be rt kan achterlaten.

@Be rt . Namens mij en alle andere leden van het VodafoneZiggo Community moderatorteam: BEDANKT! Zonder jou zou de Community absoluut niet zijn wat het nu is. Je bent geweldig ^^. Hou je pakket-post goed in de gaten, want er komt binnenkort iets moois jouw kant op. Daarnaast hebben we nog een heel bijzonder uitje voor je in de planning. Voor meer details hierover, stuur me even een privéberichtje!

29 Reacties

@Be rt
Gefeliciteerd.
Ik wist al dat je goed was, maar zoooooo goed.
Gelukkig houdt Lycke dit in de gaten. En nog veel meer.
Is er al een Topic voor de beste Moderator van het jaar?😉
Gr Han
@Lycke Ziggo ,
eigenlijk een gemiste kans voor de Ziggo-helpdesk. ;)
Maar @Be rt gefeliciteerd!
Reputatie 7

Voor Be rt, de meest toffe taart zover 😉 !!
Bedankt voor je tomeloze inzet, niet alleen voor de gebruikers, maar ook voor de Community als geheel.
Reputatie 7
Proficiat @Be rt je verdient het!!

@Be rt

Gefeliciteerd!
Ik zie dat het gelukkig Offtopic is.☺

Dank voor alle felicitaties en het moois wat mijn kant op komt enz. enz. enz.
Reputatie 7
Whoop whoop! Gefeliciteerd @Be rt

Ik zie dat het gelukkig Offtopic is.☺
Dat kunnen we altijd wijzigen 😂
Reputatie 6
Badge +19
Toppie @Be rt! 👍🏻
Reputatie 7

Topper!
Wat een inzet, Be rt! Gefeliciteerd met deze super prestatie. Dat verdient zeker een taart:

Reputatie 4
Badge +4
#LekkerBezig!
Toe maar! 1000 beste antwoorden! Je kan wel in dienst bij Ziggo @Be rt, Gefeliciteerd!
Reputatie 7
Nee joh. Als je in dienst bent krijg je loon. Nu krijgt 'ie cadeautjes. Veel leuker 😉 😉.
Reputatie 7
Badge +27

@Steefb
Moest even aan Richard Branson denken, maar dit ben jij, toch?
Gr Han
Reputatie 7
Badge +27
@hanh Nee dude. niet ik.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Bridges
Ok, ik wist dat ik op glad ijs was. Kan ook niet alles weten.
Han
Reputatie 7
Badge +28
Gefeliciteerd Bert! Inderdaad super goed gedaan en welverdiend! 😊 geniet er alvast van! 😎
Reputatie 7
Badge +25
@Be rt Bert een mooie prestatie! Van harte! Gr Rob!
Reputatie 5
Badge +6
gefeliciteerd @Be rt fijn weekend
Reputatie 1
@Be rt
Heb veel van je geleerd, prima de lux.
Op naar de volgende 1000

groet, Boris48
Reputatie 7
Badge +19

@Be rt

van harte gefeliciteerd met deze overwinning. Hebben al die nachten doorwerken toch hun vruchten afgeworpen! 😁

1000 stuks.... Pfffftttt 😉
Reputatie 7
Ja hoor, hij staat er tussen! Fantastische prestatie @Be rt!!

Reputatie 7
@Be rt gefeliciteerd!! 1000 beste - en altijd positieve - antwoorden. Duizend! Dat is volgens mij zelfs een nieuwe mijlpaal in Community land 💪💪

Reageer