Marco A

Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Abonnementsprijzen Vodafone

Gewoon eens een vraagje, en aangezien Vodafone bij Ziggo hoort stel ik hem hier maar..

Zou het niet eens tijd worden dat Vodafone hun prijzen aanpassen aan de huidige aanbieders.

Voorbeeldje....ik heb al jaren vodafone, 150 min, onbepert sms en 1gb data...betaal nu 12 euro...krijg nu, omdat ik ook ziggo heb dubbele data en een zenderpakket, waar ik voor Ziggo sport heb gekozen.....
Ik zou het een euro goedkoper kunnen maar dan moet ik het weer voor 2 jaar afsluiten.

Nu heb ik eens rondgekeken en zou ik bv een abonnement bij Simpel kiezen, dan betaal ik voor hetzelfde 7,50 euro...
Ik krijg dan weliswaar geen extra zenderpakket....maar omdat ik toch al Fox eredivisie heb zou ik voor 2 euro meer het combinatiepakket (Fox en Ziggo sport 19,95) kunnen kiezen.....dan heb ik alles hetzelfde als nu maar ben ik wel 2,50 euro minder kwijt!

Wat ik ermee wil zeggen is dat je lekker gemaakt word met niets....want de abonnementsprijzen zijn zo hoog dat je soms nog meer betaald.....zou toch niet moeten kunnen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Marco A

Is HollandsNieuwe geen optie voor je honderd procent dochter van Vodafone met ook dezelfde combivoordelen Vodafone Ziggo. Prijzen zijn wat gunstiger plus alles komt uit 1 bundel bellen,sms en data. Wel loopt de aanvraag van een abo alleen via internet niet bij Vodafone winkels verkrijgbaar. Heb nu zelf 2 mnd HollandsNieuwe bevalt goed Vodafone netwerk 4G. Abonnement aanvraag en afwikkeling nummerbehoud prima verlopen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Verwijderd account
Niet van toepassing
Marco A

Is HollandsNieuwe geen optie voor je honderd procent dochter van Vodafone met ook dezelfde combivoordelen Vodafone Ziggo. Prijzen zijn wat gunstiger plus alles komt uit 1 bundel bellen,sms en data. Wel loopt de aanvraag van een abo alleen via internet niet bij Vodafone winkels verkrijgbaar. Heb nu zelf 2 mnd HollandsNieuwe bevalt goed Vodafone netwerk 4G. Abonnement aanvraag en afwikkeling nummerbehoud prima verlopen.
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Het is altijd goed om rond te kijken en te zien wat voor jou situatie de beste keuze is. Voor jou is het dan misschien geen voordelige keuze om Vodafone te nemen, maar voor anderen juist wel.
Kijk anders een naar 'Hollandse Nieuwe', heb je voor 8,50 een mooi abonnement, met behoud van het extra pakket. :wink:

edit: Oh..zie net dat Hans.W me voor was...
Marco A
Topicstarter
Level 5
  • 74Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes
Sorry voor mijn late reactie, maar hierbij wil ik beide heren bedanken want i.d.d. is het een betere optie.
Inmiddels ook al een abonnement afgesloten, heb nu voor het 4000+1000mb pakket gekozen, dat is bijna 3gb meer als ik had voor 2 euro minder....en mijn extra zenderpakket kan ik behouden..

Mijn dank hiervoor

Uitgelicht topic