Vraag

?? aangeboden mediabox ??

• 13 augustus 2019
  • 29 Reacties
  • 550x Bekeken

Toon eerste bericht

29 Reacties

Reputatie 7
Daarom schreef ik ook: geld verdienen - betaalde boete
Dus: 200 - 180 = wat je overhoud is van jou

Ga anders bij Ziggo werken, dan kan je hem misschien helemaal uit elkaar halen.

Ik blijf er bij, maar zo zit ik in elkaar en is mijn mening, als je hem in bruikleen hebt dan stuur je hem terug en ga je deze niet online verkopen. Ook al moet je er een boete voor betalen en verdien je er misschien nog aan. Snap gewoon niet dat mensen dit doen. Maar nogmaals, dat is mijn mening en hoeft niet te zijn van iemand die het wel doet. Dus vast niet hun mening 😜
Reputatie 6
Badge +8
Geen boete maar een vergoeding zoals is overeengekomen.
Een quantis module kost bij de vakhandel 50-75 euro.
Als dat lijstje klopt kun je 'm bij ziggo dus krijgen voor 35+2= 37 euro.
En die module blijft altijd werken!
Een gehuurde Module ga je niet aanbieden op Marktplaats.
Je blijft er voor betalen. Wat is je winst?
Oudere stuff die 'gratis' in bruikleen is, kun je onterecht gaan aanbieden.
Dan is de boete voor een niet ingeleverde Module inderdaad wat aan de lage kant.
Reputatie 7
Badge +16
Wat betreft de Horizon, die vergoeding lag vroeger veel lager, iets van 120 Euro, dus was gewoon de moeite waard om te betalen. En zeker UPC maakte destijds ook een zooitje van de administratie waardoor klanten soms wel 2 mediaboxen kregen. 1 via de post en nog een van de monteur.
Ik heb er ooit een voor 20 op MP op de kop getikt en veel van geleerd, ook wat betreft de temperatuurproblemen.
En het apparaat is verder perfect om een Arduino of Pi in te bouwen en er een mediaplayer van te maken.

edit: voor de duidelijkheid het is geen boete (een bedrijf is wettelijk niet bevoegd om een boete op te leggen)
het gaat om de zgn vervangingswaarde van een apparaat, dus de kosten voor ziggo om een ander apparaat aan te schaffen.

Reageer