Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Zo moet het niet: klanten boos op Ziggo

2 voorbeelden hoe Ziggo monteurs en ook ik vroeger binnen bij de klant de aansluitingen aantreffen en dan maar roepen wat een *** provider Ziggo is 😉



Bron Facebook monteurs groep 😉
3 Reacties 3
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1592Likes
Oef.....?

Kun je deze uiterst vermakelijke maar voor sommigen misschien ook verhelderende plaatjes niet bundelen in hetzelfde topic? Je had er al meer gepost dacht ik.
Ronihd
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
efok wrote:
Oef.....?

Kun je deze uiterst vermakelijke maar voor sommigen misschien ook verhelderende plaatjes niet bundelen in hetzelfde topic? Je had er al meer gepost dacht ik.



Was een ander topic waar ik reageerde op een andere t’s

Dit is meer bedoelt om wat inzicht te krijgen hoe soms problemen ontstaan
en dan heel hard te roeptoeteren dat het aan een ander ligt en te laten zien dat het zo niet moet ??
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Zo kwam ik aan m'n voorraad kroonsteentjes in mijn noodgereedschap koffertje. :joy:
Als klanten ze zelf niet meer nodig hadden en meestal niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic