Sjoerdvo1990

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Straatkastje voor onze oprit

Beste,

Afgelopen jaar kochten wij een huis in Tiel. Omdat de oprit momenteel best wel smal is voor onze auto zouden wij, nu we de voortuin opnieuw gaan aanleggen, deze graag verbreden. Helaas staat er een straatkastje voor waardoor dit niet mogelijk is. Strict gezien staat het kastje wel op de stoep maar in de nieuwe voortuin ontwerp staat hij voor onze oprit 😞

Bestaat de mogelijkheid om dit kastje te laten verplaatsen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Sjoerdvo1990 wrote:
Zojuist reactie gehad van Telezuid, via mijnaansluiting.nl

De kosten voor het verplaatsen van de kast bedragen 425 euro! :cold_sweat:
De kast hoeft maar 40 cm verplaatst te worden dus ik vind dit wel heeel veel geld.

Kunnen jullie in deze nog iets betekenen Ziggo? @Anne B Ziggo ?



Hey Sjoerdvo1990. Helaas hebben wij niets te zeggen over deze kosten :-(. Ik ben dus helaas ook bang dat we hierin niets kunnen betekenen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Kijk hier eens voor eerdere vragen

https://community.ziggo.nl/search?q=Straatkast
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Chat met Ziggo en laat SVP weten hoe het verdere verloop is, anders kan een Ziggo moderator het nog oppakken.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Sjoerdvo1990
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje, ik ga dit meteen doen!
Sjoerdvo1990
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist reactie gehad van Telezuid, via mijnaansluiting.nl

De kosten voor het verplaatsen van de kast bedragen 425 euro! :cold_sweat:
De kast hoeft maar 40 cm verplaatst te worden dus ik vind dit wel heeel veel geld.

Kunnen jullie in deze nog iets betekenen Ziggo? @Anne B Ziggo ?
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Sjoerdvo1990 wrote:
Zojuist reactie gehad van Telezuid, via mijnaansluiting.nl

De kosten voor het verplaatsen van de kast bedragen 425 euro! :cold_sweat:

De kast hoeft maar 40 cm verplaatst te worden dus ik vind dit wel heeel veel geld.


Eerlijk gezegd vindt ik dat nog wel meevallen met de personeelskosten van nu. Even opschuiven gaat natuurlijk niet.
Sjoerdvo1990
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb wrote:

Sjoerdvo1990 wrote:
Zojuist reactie gehad van Telezuid, via mijnaansluiting.nl

De kosten voor het verplaatsen van de kast bedragen 425 euro! :cold_sweat:


De kast hoeft maar 40 cm verplaatst te worden dus ik vind dit wel heeel veel geld.

Eerlijk gezegd vindt ik dat nog wel meevallen met de personeelskosten van nu. Even opschuiven gaat natuurlijk niet.


Nou ik vind het een hoop geld 🙂
Wie verzint het ook om daar het kastje neer te zetten, doe het 20 meter verder en niemand heeft er last van.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Steefb wrote:

Sjoerdvo1990 wrote:
Zojuist reactie gehad van Telezuid, via mijnaansluiting.nl

De kosten voor het verplaatsen van de kast bedragen 425 euro! :cold_sweat:



De kast hoeft maar 40 cm verplaatst te worden dus ik vind dit wel heeel veel geld.

Eerlijk gezegd vindt ik dat nog wel meevallen met de personeelskosten van nu. Even opschuiven gaat natuurlijk niet.



Je haalt me de woorden uit de mond Steefb . Ook ik vind die kosten nogal meevallen. Ik weet niet of er veel kabels verlengd moeten gaan worden, maar het uurloon is hoog, dus ik vind dit best redelijk, al is het natuurlijk altijd geld. Maar de kast staat niet op eigen terrein in de weg, dus dat de kosten dan voor jezelf zijn is niet meer dan logisch.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
"Wie verzint het ook om daar het kastje neer te zetten, doe het 20 meter verder en niemand heeft er last van".

Nu ook niet, maar als men de plannen gaat wijzigen kan er weleens eens iets anders uitpakken als je wilt. Zoiets moet je dus simpelweg in je planning opnemen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Sjoerdvo1990 wrote:
Zojuist reactie gehad van Telezuid, via mijnaansluiting.nl

De kosten voor het verplaatsen van de kast bedragen 425 euro! :cold_sweat:
De kast hoeft maar 40 cm verplaatst te worden dus ik vind dit wel heeel veel geld.

Kunnen jullie in deze nog iets betekenen Ziggo? @Anne B Ziggo ?



Hey Sjoerdvo1990. Helaas hebben wij niets te zeggen over deze kosten :-(. Ik ben dus helaas ook bang dat we hierin niets kunnen betekenen.

Uitgelicht topic