Storing.... Hoe lang moet ik nog zonder

Hallo, sinds gister middag, 15:00uur heb ik al geen telefoon, tv en internet meer, als ik bij storingen mijn postcode en huis nr invoer staat er dat de storing gister om 22:15 is opgelost... maar echt niet dus! Heb modem al meerdere malen opnieuw opgestart maar nogsteeds niets... groet maarten

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +22
Uw medeklanten weten dit ook niet. Neem telefonisch contact op met de helpdesk of ga naar www.ziggo.nl/chat.
Reputatie 6
Badge +8
@Mr.Marlow ,

Wat U zelf nog kunt proberen is het modem eens geheel afkoppelen van coax en stroom. Vervolgen alles weer aansluiten, heeft hier in het verleden beter geholpen dan opnieuw opstarten.

Succes.
Reputatie 7
Badge +12
Mr.Marlow schreef:

Hallo, sinds gister middag, 15:00uur heb ik al geen telefoon, tv en internet meer, als ik bij storingen mijn postcode en huis nr invoer staat er dat de storing gister om 22:15 is opgelost... maar echt niet dus! Heb modem al meerdere malen opnieuw opgestart maar nogsteeds niets... groet maarten

TV doet het wel ?
Reputatie 6
Badge +9
Je quote berichten wel maar leest ze niet? 😉
Geen telefoon, TV en internet lees ik in de tekst
Reputatie 7
Hoi Maarten, welkom op onze Community. Zoals je merkt kunnen wij (de moderators) niet zo snel reageren als je wellicht van Ziggo gewend bent via Twitter, Facebook of chat. Dit is een klant-helpt-klant forum, maar in dit geval was er echt hulp van de Klantenservice nodig.

Ik lees dat er woensdag een monteur bij je thuis is geweest die het signaal naar jouw adres heeft gefixt. Sorry voor de ongemakken!

Reageer