Lishendriks

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niks werkt van ziggo

We hebben al sinds donderdag geen telefoon, internet of televisie
5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Heeft u modem al geprobeerd 30 seconde van de stroom en weer opnieuw opstarten.
Lishendriks
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, alles geprobeerd. Alle kabels eruit gehaald en op de juiste manier bevestigd. Alles geresetmanierweer
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Wat zegt de helpdesk? Is er een storing?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Kijk even hier Ziggo Storings Checker
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Neem anders even contact op met de klantenservice van Ziggo. Die kunnen voor je in het systeem kijken. Misschien ben je niet aangemeld of iets?!

Zeker als er geen storing is, dan moet er iets anders aan de hand zijn.

Uitgelicht topic