Bordeleeuw

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kabelbreuk maar nog steeds geen oplossing

Sinds maandag 3 juni hebben wij en onze buren geen tv en internet. Maandag ineens geen ontvangst meer. Wij gebeld met ziggo klantenservice. Vrijdag kon er pas een monteur komen... dat vind ik al erg lang voor volledige storing, maar afijn...
vrijdag komt er een monteur die constateert dat er geen signaal binnenkomt in huis. Ws kabelbreuk buiten...
dinsdag kan er een monteur komen zegt ie.
Weer een paar dagen verder... Dat was zojuist. Komt er een monteur die gaat alleen meten. Maar die kan natuurlijk ook niets doen. Want nu moet er contact met de BAM opgenomen worden voor grond onderzoek...
dan als dat gedaan is kan EINDELIJK es gekeken worden of die kabel van ons en onze buren gerepareerd kan worden. Nou dat gaat allemaal nog wel ff duren ben ik bang.
We zijn nu een week en een dag verder.
Meerdere keren gebeld met klantenservice en iedere medewerker zegt wat anders.
Er was mij zelfs vertel door ene San dat er vandaag een aannemer zou komen die alles al kon meten en maken. Mark vertelde weer wat anders en Gazan was ronduit niet op de hoogte van ook maar iets.
Al met al dik een week al geen tv en internet, en NIEMAND van ziggo kan me vertellen hoelang dit geintje nog gaat duren. Ook kan ziggo blijkbaar geen noodoplossing bieden wat ik erg kwalijk vind daar ziggo zeker niet een van de goedkoopste is. Hoe kan t in deze tijd zo zijn dat een kabel maatschappij zijn klanten dik een week (en dat wordt waarschijnlijk nog veel langer? Zonder bereik van tv en internet laat zitten???? Én dan dus ook geen noodoplossing bied, maar alleen doorverwijst naar mobiele provider voor extra databundel. Schandalig vind ik dit!
Echt slechte service!! Benieuwd naar reactie.
Mvg Rob
7 Reacties 7
Buur

Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Helaas bij ons in de straat ook een kabelbreuk. Gisteren na ruim 20 minuten in de wacht te zijn geweest eindelijk telefonisch contact. Ons werd verteld dat een monteur pas volgende week zou kunnen komen. De kabelbreuk is bij mensen in de straat die, vanwege hun werk en internationale contacten, erg afhankelijk zijn van internet. Op de vraag om een urgente snelle oplossing kregen we geen reactie. Vandaag reactieformulier ingevuld en gezonden naar ziggo. Tot op heden geen enkele reactie. Zeer slechte afhandeling van een bedrijf waar je meer professionaliteit van mag verwachten. Ben benieuwd of ziggo ook op dit bericht reageert maar gezien mijn recente ervaringen betwijfel ik dat
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Rob,

Ai, gatver. Dit zijn ontzettend nare situaties!
Laat ik voorop stellen; van zulke gevallen wordt niemand blij. Kabelschade is ontzettend lastig, omdat de werkzaamheden voor het herstel liggen bij aannemers (in dit geval Connect-Z, zag ik in de communicatie naar jou).

Ik wil graag even kijken of ik - als soort nood voorzienig - toch nog iets voor je kan betekenen. Zou je mij in een privébericht je telefoonnummer kunnen sturen?
Buur

Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lycke,
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Buur Heb je inmiddels al contact gehad?
Buur

Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
we hebben zelf de kabel opgegraven en profesorisch gerepareerd. Je moet toch wat als ziggo geen monteur stuurt. Vandaag, na ongeveer een week, door monteur in een klein halfuur professioneel opgelost. Zou ziggo toch veel eerder iemand moeten sturen
Buur

Level 1
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wel al sinds zaterdag mails over klanttevreden onderzoek naar aanleiding van oplossing klacht. Vandaag herhaal mail om enquête in te vullen. Wie stuurt nu een enquête als het probleem nog niet is verholpen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Buur Gelukkig dat het opgelost is.

Een week = 5 werkdagen is ook de maximale tijd dat een monteur binnen de Ziggo consumenten moet zijn geweest.

Je schijft: "De kabelbreuk is bij mensen in de straat die, vanwege hun werk en internationale contacten, erg afhankelijk zijn van internet."

Tip: Als er mensen zijn die bedrijfsmatig zo afhankelijk zijn van een internet verbinding, dan is één of ander Ziggo Zakelijk Pro pakket mogelijk verstandiger, dan heb je veel sneller monteurs en service.
En dit is bij alle providers grofweg hetzelfde.

Uitgelicht topic