BD2607

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kaarten Game of Thrones finale 20 mei 2019

Waar en hoe kan ik kaarten kopen voor de GOT finale op 20 mei?

alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Er zijn een hoop berichten/topics over de kaarten voor de finale van Game of Thrones. De kaarten vlogen de deur uit en Pathé heeft aangegeven dat ze, ondanks een hoop extra ingezette capaciteit, problemen op de site hadden vanwege de drukte.
Of je nou lang of kort klant bij Ziggo bent, en of je nou heel groot fan van het eerste uur bent of niet, ik heb helaas ook geen mogelijkheid nog kaarten uit te geven. Helaas kunnen we dus niets voor jullie betekenen hierin.

Ik heb een hoop berichten over dit onderwerp naar dit topic verhuisd, om wat overzicht te houden.

Bekijk in context

41 Reacties 41
jeroen51262

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kom ik aan Pathe kaarten voor seizoensfinale Game of Thrones?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes
Misschien even op de Prijsvragen Pagina van Ziggo kijken misschien.

Zie ook deze Pagina - De Quest for the Throne - Ziggo
jeroen51262

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee staat niets over de seizoensfinale in de bioscoop :-(.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes
Misschien dat andere gebruikers - fans dit weten en anders komt er vast in de loop van de dag een moderator langs die je dit kan vertellen hoe te handelen. Had gehoopt met de linken dat het erbij zou staan.

Wie weet komt het antwoord nog.
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
jeroen51262

https://www.ziggo.nl/entertainment/ziggo-wow/got-finale-bioscoop
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
BD2607 ,

https://www.ziggo.nl/entertainment/ziggo-wow/got-finale-bioscoop
BD2607
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel Sparco
Kronkeltje

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hoi, ik had ook iets over deze actie, ik heb mij er voor opgegeven en geen link ontvangen, dat vind ik echt heel erg als echte Game of Thrones fan! Is daar nog iets aan te doen?
Kronkeltje

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Hoi nog een keer, Excuus, heb inmiddels de link ontvangen, puffpuff. Nu de kaarten nog proberen te bemachtigen. BVD, Kronkeltje
Joanne1986

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Titel zegt het al.. Zijn de mailtjes met de ticketlinks al verstuurd voor Game of Thrones Pathe? Ik heb namelijk nog niks ontvangen..
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
De mails zijn verstuurd maar het lijkt erop dat dat in delen gaat, want ik heb hem pas sinds een uur binnen en anderen al veel eerder.
Joanne1986

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nope... Nog steeds niks.. 😞
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Beste Ziggo en mede gebruikers van het forum,

Even mijn ongenoegen en teleurstelling uiten, ik zit al een uur achter de laptop en kom maar niet door de website van Pathe heen, uiteraard niet jullie fout dat hun servers plat liggen maar ergens bespeur ik dat deze actie beter voorbereid had kunnen worden.

Er is vanuit ziggo gekozen om met een publieke (niet persoonlijke) link te werken met als gevolg dat half nederland de site van Pathe aan het spammen is.

Ik heb voor niets deze ochtend vrijgehouden en zit nu (nog steeds) met lege handen en een hoop frustraties.
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Inmiddels een uur verder en vrees dat ik het maar moet opgeven, zelden echt teleurgesteld geweest in Ziggo, maar dit is wel echt een domper.
Kronkeltje

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Na een uur lang klikken en meerdere keren "Tickets besteld" gewoon eruit gegooid en alles is inmiddels "uitverkocht!!!!" Dus niet naar de finale
Lowresmedia

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een aanfluiting Ziggo! Slecht gedaan!
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Helaasch....

Renelaven

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik had een mail gekregen dat ik vanaf 10.00 uur op 7 mei mijn kaarten kon bestellen voor de voorstelling van GOT. Nu zat ik ruim op tijd klaar en iedere keer wanneer ik wou inloggen was de site niet bereikbaar. Het moment waarop ik wel kon inloggen waren de kaarten uitverkocht. Hoe kan dit? Ik ben groot fan van GOT en al klant van ziggo sinds het begin. Graag zou ik toch 2 kaartjes willen ontvangen. Mvg

*Bericht verplaatst uit eigen topic*
Renelaven

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had een mail gekregen dat ik vanaf 10.00 uur op 7 mei mijn kaarten kon bestellen voor de voorstelling van GOT. Nu zat ik ruim op tijd klaar en iedere keer wanneer ik wou inloggen was de site niet bereikbaar. Het moment waarop ik wel kon inloggen waren de kaarten uitverkocht. Hoe kan dit? Ik ben groot fan van GOT en al klant van ziggo sinds het begin. Graag zou ik toch 2 kaartjes willen ontvangen.

Uitgelicht topic