Vraag

Gebruikersnaam veranderen?

Reputatie 1
Graag zou ik mijn gebruikersnaam verandert willen hebben.
Nu heb ik begrepen dat dit geregeld kan worden door een moderator.
Dus hierbij de vraag, is er een moderator die mij hiermee kan helpen.

Fijne avond,
Femke

19 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Hoi Femke, dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
Maar het gaat wel gebeuren.☺
Reputatie 1
Hoi @Be rt , dat is goed hoor. 😉 Ik wacht het rustig af.
Reputatie 7
Hallo Femke,

Daar is ie dan ;)

Welkom op de Community!
Maar natuurlijk kan dat, zou je me via een privébericht kunnen melden wat je precies zou willen?

Je kan me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Gr,
ik wil ook graag mijn gebruikersnaam wijzigen, wilt u helpen?
Reputatie 7
Badge +14
deriskes schreef:

ik wil ook graag mijn gebruikersnaam wijzigen, wilt u helpen?

Wegens kerst is het community forum onder bezet en duurd het iets langer. Maar denk dat @Kim Ziggo deze dagen wel langs komt en je op weg helpt.
Reputatie 7
Badge +17
Dag @xGarfieldx-Dave

als je er een moderator bij roept, kun je het best maar één naam noemen is me destijds verteld. Even een weetje ... 😉
Reputatie 7
Badge +14
Willem-A schreef:

Dag @xGarfieldx-Dave

als je er een moderator bij roept, kun je het best maar één naam noemen is me destijds verteld. Even een weetje ... 😉

Dank je, bij deze aangepast 😉
Reputatie 7
Badge +17
Dag @xGarfieldx-Dave

Klasse. Het kon nog zag ik.

Fijne avond verder.
Reputatie 7
Badge +14
Willem-A schreef:

Dag @xGarfieldx-Dave

Klasse. Het kon nog zag ik.

Fijne avond verder.

Als het kan, pas ik het aan en is wel zo netjes. Lukt het niet dan had ik een correctie quote bericht gemaakt.

Jij ook fijne avond
Reputatie 7
@Maris1972 Hallo! Sorry voor de late reactie, ik was op vakantie en ik denk dat mijn collega's dit topic over het hoofd hebben gezien. Of hebben ze je een privé bericht gestuurd?

Hoe dan ook, mocht je je gebruikersnaam nog willen veranderen dan kan dat!
Je kan me een privébericht sturen met de reden en wat je graag zou willen hebben :)

Voor het sturen van een privébericht kan je op mijn naam klikken en kiezen voor 'stuur bericht'.

Gr,
Reputatie 7
Badge +14
@Ronald Ziggo vakantie houden, dat kan toch niet 😉 grapje hoor, leuke vakantie gehad. Zie dat je @Maris1972 gevonden hebt en komt helemaal goed 😊👍🏻
Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen,

Ook ik wil graag mijn profielnaam van de community wijzigen. Wil iemand voor mij de moderator wakker roepen? Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +14
Carola22 schreef:

Goedemorgen,

Ook ik wil graag mijn profielnaam van de community wijzigen. Wil iemand voor mij de moderator wakker roepen? Alvast bedankt.

Moderator komt vanzelf langs en neemt je bericht waar @Ronald Ziggo of @Kim Ziggo maar @Lycke Ziggo zijn er en is even afwachten wie er to the rescue komt.
Reputatie 7
Aaah, 1 mod per keer graag XD zoals Willem al aangaf. Maar vakantie, ik bedoel natuurlijk detachering in het buitenland.... jaja ;)

Maar yes @Music19 ook voor jou kan ik dat doen, zou je me een PM kunnen sturen met de reden en wat je graag wilt dat het wordt?

Gr,
Reputatie 7
Badge +14
Sorry @Ronald Ziggo zal er 1 per keer taggen en lekker effe uitgeleend worden, doe je goed.😉 Ja ze kunnen nog veel leren van die knappen hoofden in Nederland 😊
Nee gaat lekker Ronald @Ronald Ziggo

Kan je mij ook helpen?
Reputatie 7
Dat komt omdat wij niet standaard iedereen volgen ;)
Bij deze volg ik je, ik ontvang graag je reden en de naam die je zou willen hebben.

Gr,
Hi Ronald,

Dank voor je snelle reactie. Het lukt me echter nog steeds niet - krijg dezelfde melding te zien als ik je een bericht wil sturen.

Gr
Reputatie 7
Vreemd.... ik opende je nu weer en zag ook weer de knop 'volgen'..... heb je weer gevolgd nu en de site een paar keer opnieuw geladen....
Ik stuur ook nog even een PM daar, kijken wat er dan gebeurd. Sorry voor het ongemak!

Gr,

Reageer