Heleen Ziggo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

De monteurs maken het mee - creatief met wijkkasten

Heb jij een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten!

Het leven van een monteur is nooit saai. We rijden met onze bussen door heel het land en komen in de privélevens van onze klanten. En we maken op één dag behoorlijk wat mee. Bij de ene klant staat de dampende koffie al klaar terwijl bij de andere klant juist het stoom uit de oren komt. Het ene huis blinkt van schoonheid terwijl het andere huis wel een poetsbeurt kan gebruiken. Aan het einde van de dag komen we vol van verhalen thuis. En tegenwoordig ook met beeldmateriaal, want een fotootje met een smartphone is zo gemaakt. Sommige foto’s zijn zo bijzonder, die moeten we delen!

Kijk maar naar onze wijkkastjes:

Deze foto heb ik zelf geschoten. Naast monteur ben ik ook af en toe tuinvrouw 😉

Monteur Andres (links):
“Even controleren hoe het met de aansluiting in de wijkkast zit….eh wijkkast? Waar ben je?”
Monteur Maikel (rechts):
“De kabels doorluchten…”

Monteur Melvin (links):
“Als je te lang voor een kast zit :P”
Monteur Melvin (rechts):
“Voor wie zich afvraagt waar al die slakken vandaan komen.”

Monteur Dailey (links):
“Want grijs is ook maar zo saai.”
Monteur Maikel (rechts):
“Sing us a song, you're the piano man.”

Monteur Maikel (links):
“Duiven- of hufterproof?”
Monteur Marcel (rechts):
“We laten Kees met rust ;)”

Monteur Gertjan (links):
“Hij woont niet in een ananas diep in de zee maar gewoon in je straat.”
Monteur Gertjan (rechts):
“Dat kunnen we niet beter verwoorden ;)”


En de laatste.:
"Een doodnormaal Ziggo gezin :P"


Heb jij een bijzondere wijkkast gezien? Deel ‘m hieronder! We zijn benieuwd.

27 Reacties 27
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
monteurs maken wat mee. maar wij als klant ook:cool:
kzin

Level 3
  • 328Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes
Dat jullie die kast in de bosjes hebben teruggevonden.
Prachtige graffiti zit er tussen trouwens, zoals die met Cesar Frank. (Nee ik ben geen kenner, google heeft hem voor mij gevonden)
Dr.Drax

Level 7
  • 147Posts
  • 2Oplossingen
  • 15Likes
Hahaha die laatste foto... Geweldig ..
Minke Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1526Posts
  • 78Oplossingen
  • 14Likes
Nog een mooi exemplaar:

Kirsty Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 139Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes
hahaha die is mooi 🙂
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
hij kan er aan de buiten kant wel mooi uit zien. maar aan de binnen kant is veel belang rijker;) vrg honda
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes
Heel bijzonder en erg leuk dat jullie het posten.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes


Een aparte... maar voor de klanten iets minder

Misschien even monteur sturen? 😄
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
***edit***
Verwijderd account
Niet van toepassing
Misschien even monteur sturen? 😄

Maar dan wel een speciale buitenhuismonteur.
En dan tegen de klanten durven te zeggen dat ze hun binnenhuisinstallatie niet op orde hebben, laat Ziggo dan eerst maar eens kijken naar hun eigen buitenhuisinstallatie:cool:
ceskens

Level 1
  • 217Posts
  • 19Oplossingen
  • 19Likes
Als we toch bezig zijn beschadigde eindversterkers te delen kan die bij mij achter eigenlijk niet ontbreken:

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Dit is inderdaad wel vrij abstracte kunst:8 Ik ken nog wel een collega die de naam Mondriaan draagt:cool:

Ik neem even contact met jullie op.

Groet,
Sander
Jesse Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 973Posts
  • 84Oplossingen
  • 104Likes
Deze heb ik ook ooit van een monteur doorgestuurd gekregen. Tsja, het hoort er allemaal bij! 😉

Kirsty Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 139Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes
Gadver!!!!!! Mijn nachtmerrie :S
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
zo zie je maar weer hoe goed ziggo zijn netwerk houd.
het is ook geen wonder dat er zoveel storingen zijn. en ziggo maar tegen klanten zeggen dat ze hun bekabeling na moeten kijken. dit geld ook voor ziggo. voor hun netwerk.;)vrghonda
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Niet zo klagen hoor, het is in iedergeval goed afgeschermd. In die buitenkast, er zal geen instraling 4 en 5 g zijn:8:P alleen dat ongedierte doen wel aan coax sharing. Wat volgens de regels van ziggo niet is toe gestaan. is ( net al de huisvesting):P:P;)
Verwijderd account
Niet van toepassing
Binnenkort krijg ik een Ziggo-monteur aan huis i.v.m. te hoge US-waarden in mijn modem.
Om te voorkomen dat de monteur gaat 'zeuren' over slechte bekabeling heb ik vandaag gezorgd voor de nieuwste kabels die van mijn modem naar het AOP, respectievelijk verdeler of versterker lopen.
Het valt echt niet mee om kant-en-klare kabels te kopen die Ziggo-geschikt zijn of met het Kabel Keur-logo.
Een winkelier beweerde dat die logo's allemaal flauwekul zijn en dat de maatschappijen die logo's gewoon kunnen kopen en probeerde me alternatieve kant-en-klare kabels te verkopen, wat ik niet gedaan heb.
Bij een andere winkelier kon men mij ook niet aan kant-en-klare kabels helpen, maar zei: 'dan maak ik ze toch op maat voor je met Ziggo-geschikt materiaal' en klaar was ik.
De laatste winkelier vertelde er wel bij dat 'ze' (de kabelboeren dus) soms wel een beetje overdrijven.
Wat is de mening van Ziggo over de logo's dat bedrijven die maar zo kunnen kopen om op hun spullen te zetten?
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Het grootste probleem vind ik eigenlijk dat je bij sommige winkelketens nog steeds kabels ziet die toch al verouderd zijn, inz de huidige norm. Een coax kabel wat toen de kabelkeur kreeg in de tijd dat deze type kabel voldeed aan de toen malige norm. Maar de voorraad nog niet op is, en zo verkocht wordt. Dit zie je ook nog vaak met conectorren. Op de oude zelfs nog van die plastic waar toen kabelkeur opstond, nog steeds verkocht wordt of dit in deze tijd nog zou voldoen.

Verder de goede winkels en verkopers uitgesloten, maar hun verkoop praatjes .... Ja voorbeelden zat hier op het forum.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Jesse Ziggo wrote:
Deze heb ik ook ooit van een monteur doorgestuurd gekregen. Tsja, het hoort er allemaal bij! 😉




Ik ben blij om te zien dat Ziggo steeds "groener" wordt :grinning:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic