Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Creditcard echt nodig bij Netflix?

Dag beste lezers,

nu heb ik even een vraag. Ik was bezig met Netflix op de Humax TV+H3, en zou een maand gratis kunnen kijken. Echter dien je wel al je gegevens in te voeren, en dat gaat goed, tot de laatste stap. Daar loop ik tegen het probleem aan dat je kennelijk een creditcard dient te hebben, want als je daarvan geen gegevens kan invoeren, kom je niets verder.

Hoe hebben anderen dat, en werkt het inderdaad op die manier? Kun je er zonder creditcard echt geen gebruik van maken? Ik vind het sowieso wat vreemd dat je al die gegevens ook moet invoeren als je gebruik wilt maken van de maand gratis uitproberen. Maar ze hopen natuurlijk dat je daarna klant blijft...:8

Alvast dank voor de reacties.

Mvg. Willem
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
CreativeS

Level 13
  • 813Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
Je kunt ook gewoon via de site registreren hè... er bestaat ook nog zoiets als internet 😉


Wij hebben gewoon iDeal gekozen. Wel het standaard abonnement, omdat 4K voor ons totaal nog geen zin heeft...

Bekijk in context

16 Reacties 16
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik vind dat ook een raar gedoe met creditcards.
Zelf gebruik ik ook geen creditcard en dan kan ik sommige dingen gewoon niet doen. Het zij zo.
Voorbeeld: zelf rijd ik in een Renault met het R-Link-systeem, daar staan allemaal app's op om de auto en de entertainment en de navigatie mee aan te sturen, sommige app's kun je gratis installeren en voor andere app's moet je betalen via een creditcard.
Mocht je geen creditcard hebben dan zegt het systeem: ga naar je dealer, die maakt het voor je in orde en kun je daar betalen.
Zeg ik tegen mijn dealer: ik wil die en die app graag in mijn auto hebben, zegt de dealer: wij hebben geen bedrijfskaart die we daarvoor kunnen gebruiken en het is nota bene een van de grootste dealers van het land waar je dus geen app kunt laten installeren als je zelf geen creditcard hebt.???
Ik heb het net ook bij mijn Smasung smart tv geprobeerd en kan alleen kiezen voor creditcard.
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Je kunt toch kiezen tussen i-deal, Paypal en Creditcard ?
De registratie dient ervoor om uit te sluiten dat je dubbele proefperioden start.
Verwijderd account
Niet van toepassing
level4 wrote:
Je kunt toch kiezen tussen i-deal, Paypal en Creditcard ?
De registratie dient ervoor om uit te sluiten dat je dubbele proefperioden start.

Ik heb het net via mijn Samsung Smart tv geprobeerd, ik kan alleen kiezen uit 3 merken creditcards, verder niets.
CreativeS

Level 13
  • 813Posts
  • 16Oplossingen
  • 161Likes
Je kunt ook gewoon via de site registreren hè... er bestaat ook nog zoiets als internet 😉


Wij hebben gewoon iDeal gekozen. Wel het standaard abonnement, omdat 4K voor ons totaal nog geen zin heeft...
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Precies.. ietsje verder kijken dan de neus lang is! 🙂
Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes
Of via deze veilige manier ! voor app smart tv.

http://www.netflix-nederland.nl/netflix-cadeaukaart-cadeautip/
Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
level4 wrote:
Je kunt toch kiezen tussen i-deal, Paypal en Creditcard ?
De registratie dient ervoor om uit te sluiten dat je dubbele proefperioden start.


Dat staat er inderdaad wel, maar daar kun je niet naartoe... :?

Ik had gedacht dat het gemakkelijker zou gaan, want als ik Netflix open, staat er meteen een button voor een maand gratis kijken. maar daarna begint het gedonder. Ik had verwacht dat je wel wat moet invullen, maar dat het na een maand gewoon zou stoppen, mits je ervoor kiest er gebruik van te blijven maken. ik vind het sowieso maar vreemd dat het doorloopt en je zelf moet opzeggen voor een bepaalde datum om er niet aan vast te zitten...
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Willem-A wrote:
level4 wrote:
Je kunt toch kiezen tussen i-deal, Paypal en Creditcard ?
De registratie dient ervoor om uit te sluiten dat je dubbele proefperioden start.


Dat staat er inderdaad wel, maar daar kun je niet naartoe... :?


Net zelf maar even getest dan.. Ik kom gewoon totaan het ideal betaalscherm..
Werkt dus gewoon..

Automatisch doorlopen van het abbo is een verkooptechniek, je moet dus inderdaad op tijd annuleren, al wordt je daar ruimschoots aan herinnert per e-mail.
Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ja, Internet zou een optie kunnen zijn:) Maar wat is dat? Ik gebruik dat nooit...:P Maar even serieus, je zou toch verwachten dat je die optie ook zou kunnen gebruiken op de mediaspeler zelf. Je kan daarop immers ook alle andere gegevens en keuzes maken...?! Eigenlijk is het dan toch wat vreemd dat je weer naar het Internet moet. En dat met de huidige technieken... Of denk ik te makkelijk?

In ieder geval dank voor de reacties. Fijn! Had daar even niet aan gedacht, maar ja, je wordt ook ouder he. Ik schijn het lichaam van een 80 jarige te hebben, dus dan mag je weleens van het pad raken in dit huidige tijdperk, waarin alles bol staat van de techniek:8
Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
level4 wrote:
Willem-A wrote:
level4 wrote:
Je kunt toch kiezen tussen i-deal, Paypal en Creditcard ?
De registratie dient ervoor om uit te sluiten dat je dubbele proefperioden start.


Dat staat er inderdaad wel, maar daar kun je niet naartoe... :?


Net zelf maar even getest dan.. Ik kom gewoon totaan het ideal betaalscherm..
Werkt dus gewoon..

Automatisch doorlopen van het abbo is een verkooptechniek, je moet dus inderdaad op tijd annuleren, al wordt je daar ruimschoots aan herinnert per e-mail.


Dat lukt me op de H3 dus (nog) niet. Humax he...:8 :$

Even off topic: er is ook ineens een nieuwe optie zie ik...
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dat lukt me op de H3 dus (nog) niet. Humax he...

Moet je maar een échte decoder gebruiken, Pace of Horizon:cool:
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Ik denk dat de paypal en ideal gateways niet gecertificeerd zijn op die TV-platformen waar het niet beschikbaar is.

Hoe dan ook, gewoon via Internet registreren, probleem opgelost!
Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
N.N. wrote:
Dat lukt me op de H3 dus (nog) niet. Humax he...

Moet je maar een échte decoder gebruiken, Pace of Horizon:cool:


Dit is geen decoder, maar hun nieuwe mediaspeler. Een schitterend apparaatje trouwens, met veel opties, en waar ik met veel plezier gebruik van maak. Klein maar dapper:D Moet er toch ook wat goeds over zeggen, want Humax leest soms mee;) Het is allemaal nog nieuw, en er worden af en toe nog wat punten aangepast/bijgevoegd, maar ik ben al zeer tevreden.
Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
level4 wrote:
Ik denk dat de paypal en ideal gateways niet gecertificeerd zijn op die TV-platformen waar het niet beschikbaar is.

Hoe dan ook, gewoon via Internet registreren, probleem opgelost!


Dat zou zomaar kunnen. Ik ga ermee aan de slag. Heb er geen haast mee, maar het schijnt er goed uit te zien op de H3, dus dat wil ik dan natuurlijk ook zelf wel even zien. maar ik ben nog van alles aan het testen.

In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties.
Willem-A
Topicstarter
Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Maar NN, dat schiet dan ook lekker op met je auto. Maar ook dat is de vooruitgang zullen we maar zeggen...
Christian73

Level 1
  • 368Posts
  • 11Oplossingen
  • 8Likes
Zelf hebben we, voordat de 3 maanden gratis van Ziggo voorbij waren (we zaten in de testgroep) het abonnement verlengd met een cadeaukaart van Netflix. Dat gaan we straks weer doen.

Zo hoef je geen betaalgegevens achter te laten en bepaal je zelf hoe lang je lid blijft (door de waarde een beetje uit te kienen). Zo loopt ons abonnement TOT de zomer en daarna waarderen we het wel weer op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic