Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

4K HDMI-kabel sprookje

Buurman heeft een 4K TV aangeschaft en op aandringen van de verkoper ook een nieuwe HDMI kabel want dat was nodig voor 4K. Bijbehorende prijskaartje 39,95 eurootjes. Mensen laat je niet gek maken in de winkel, lees het volgende er maar eens op na: https://webwereld.nl/hardware/108762-4k-hdmi-kabels-wat-je-echt-moet-weten
4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Action 4K Philips HDMI- & ethernetkabel 1,5 meter € 3,99.

Nog geen negatieve reacties hierover gelezen ergens.
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Dat zijn nou altijd de dingen die ik erbij probeer te "ritselen" in de winkel.

En die Action kabels doen 't bij mij ook uitstekend.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ach, als je écht geld teveel hebt kun je altijd nog een AudioQuest Diamond HDMI 4K Ultra HD 3D kabeltje kopen van 1 meter :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Kost maar € 1.029,00


https://artsexcellence.com/audioquest-diamond-hdmi.html

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Weleens op Tweaks4u gekeken? Dan betaal je voor tweaks zo'n beetje wat je voor een mooie versterker betaald.

Maar vergeet niet mensen, op Tv's word niet zoveel meer verdiend, dus zal men er graag ook duurdere, of zelfs het liefst peperdure kabels bij verkopen. Ik zag recent nog een setje luidsprekerkabels van 2 x 3 meter voor 'slechts' 4320, --- euro. Zag er wel exotisch uit, dat wel. En zo'n kabel mag niet op de vloer liggen natuurlijk, want dat tast het geluid aan.

Dus zijn daarvoor even exotisch uitziende houten steuntjes voor een klein prijsje te koop... Nou ja, klein... De steuntjes zijn klein. Ik mag ze natuurlijk niet zo noemen, maar ook ik ga weleens de fout in... :grin: En natuurlijk horen daarbij ook peperdure, even exotische Interlinks. Dat is de audiofile naam voor Cinch-, ofwel tulp kabels. En natuurlijk hoort hier een prachtig verkooppraatje bij: "Deze kabels klinken werkelijk onbeschrijfelijk goed!". Speakers zijn dus niet meer nodig... :wink:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic