Wilma en Wim

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zo blij met Cemil Kösen?

Vandaag, na maanden klachten met internet op laptop en Ipad, uw monteur CEMIL KÖSEN bij ons gehad.
Hij zag, dat de aansluitingen aan de muur en naar het nieuwe modem, verkeerd waren.
Ook te weinig sterkte met het wifi signaal en buiten geen signaal.
Hij heeft de hele aansluiting vernieuwd en alles wat overbodig was, verwijderd.
Nu hebben we een net hoekje met het modem en alle snoeren keurig opgehangen e.d.
Internet is stukken sneller, we hebben nu de volledige Mb internet.
Klachten met telefoon, door foutieve kabel ook opgelost.
Klachten met de Ipad ook verholpen...
Geweldige service, werkt keurig, ruimt alles op en stofzuigt zelfs na de montage. NOg nooit zoiets meegemaakt.
DIT IS EEN GEWELDIGE AANWINST VOOR UW BEDRIJF?
CHAPEAU en een hele dikke kus van Wilma Kersten-Huls
3 Reacties 3
Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes
Geweldig,

jongens/meisjes post ook eens de positieve dingen met Ziggo. 😉
Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes
Hier 66% tevredenheid. 🙂
Marc eerden

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Cemil Kösen is gisteren langs geweest, een andere monteur van ziggo komt er niet meer in bij ons. In 1 woord : GEWELDIG!
Hij loste de redelijke maar instabiele wifi op door een wifi booster bedraad aan te sluiten op zolder. De leiding lag al naar zolder Cemil was de eerste van alle monteurs die eerder zijn geweest die stekkers aan de kabel maakte op zolder en in de meterkast.
Die andere monteurs denken met kanaal instellingen betere wifi te krijgen. Verder heeft hij de verouderde contact doos bij aop vervangen , de splitter verwijderd en de router aangesloten metveen 5g kabel ipv een dun flutkabeltje. Communicatief, netjes werkend top monteur!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic