donnerd

Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes

Kom maar op Ziggo met Apple TV 4 app!

Het wordt nu echt heet onder de voeten voor Ziggo, want per donderdag a.s. is film1 als OTT dienst beschikbaar (over welke zenders je dan LIVE kan kijken is mij onduidelijk)... daarom zeg ik:
Schiet maar op Ziggo met die Apple TV 4 app.. want Film1 heeft bevestigd dat die van hun er wel aan komt.
Waar ik wel blij mee ben is dat ik door deze actie van Film1 btw mijn abbo dus wss omlaag kan schroeven..
Dus Ziggo.. wanneer is de eerste Beta actief?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mikey2000

Level 4
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Anne H Ziggo wrote:
mikey2000 wrote:
Anne H Ziggo wrote:
Hallo 1968dick1968, welkom op onze Community.

Wij willen nog steeds uitbreiden op meerdere platformen. Helaas kunnen we niet specifiek aangeven welke platformen dat zijn en wanneer de uitbreiding gaat plaatsvinden.


https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-test-intern-app-ziggo-go-voor-apple-tv-en-android-tv/

Waar kunnen we ons aanmelden voor de klantentest? 🙂


Er is op dit moment geen test met klanten. Mocht dit in de toekomst wel plaatsvinden dan benaderen wij ons bewezen en bestaande klantpanel met actieve (en kritische!) testers 🙂


Ok bedankt! Dan zie ik de uitnodiging wel tegemoet... 😉

Bekijk in context

12 Reacties 12
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Film1 is vanaf donderdag beschikbaar als streamingdienst

Film1 is vanaf donderdag beschikbaar als een streamingdienst, waardoor het aanbod bekeken kan worden zonder tussenkomst van een tv-aanbieder. De dienst kost acht euro per maand, bevat de kanalen van Film1 en losse films en series.

Film1 gaat 7,99 euro per maand kosten, of 79,99 euro per jaar. Het aanbod bestaat uit de lineaire zenders van Film1 en daarnaast zo'n driehonderd on-demand titels.

Lees verder (Bron: Tweakers.net): https://tweakers.net/nieuws/140005/film1-is-vanaf-donderdag-beschikbaar-als-streamingdienst.html?mode=nested&niv=0&order=desc&orderBy=time&page=3#reacties
Mess89

Level 1
  • 226Posts
  • 28Oplossingen
  • 22Likes
Ik denk niet dat wanneer Ziggo met een Apple TV app komt de prijs voor Film1 omlaag gaat, dus als je wilt profiteren zou ik het abonnement lekker los nemen. Nadeel is dan wel dat je het alleen via streaming, en niet via je traditionele tv abonnement kan kijken lijkt me?
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Als de Film1 streamingsdienst net zo goed gaat werken als Netflix dan is het wel het overwegen waard. Het scheelt nogal met Ziggo waar Film1 € 14,99 p.m. kost of direct via Film1 zelf waar het € 7,99 p.m. kost (of € 79,99 per jaar). Ziggo heeft natuurlijk wel met meer kosten te maken waardoor het daar duurder is.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Lekker toch warme voeten 🙂 Wij zijn nog steeds bezig om onze diensten aan te bieden op meerdere platformen, specifieker kunnen we nog niet zijn. Voor mensen die nu Film1 vooral gebruiken via de Film1 app in combinatie met bijvoorbeeld de Chromecast is de prijscategorie die in het artikel staat best gunstig, daar is niks mis mee.
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Anne H Ziggo Klopt idd, maar vergeet niet dat als Fox Sports ook OTT service gaat leveren het maar te bevragen is of Ziggo wel rechtvaardig is in haar prijsklasse.
Ben namelijk al wel van plan om Film1 bij ziggo morgen op te zeggen zodra de OTT service actief is.
Kijk zelf nooit met die decoder, als ik TV kijk is het via de Apple TV 4 omdat hij wel stabiel is tov de Horizon doos.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
donnerd De prijs die Ziggo vraagt (zeker in het geval van FoxSports) komt voort uit de contracten met die zender.
Mocht Foxsports Zelf met OTT flink onder de prijs van de kabelbedrijven gaan zitten dan schieten ze alleen zichzelf nog meer in de voet. Want bij (nog) minder kijkers via de providers, hebben ze ook een veel zwakkere positie als het gaat om onderhandelen.
Want in theorie kan het dan ook zijn dat Ziggo/KPN etc gaan zeggen: Jullie zijn zover onder de prijs gaan zitten dat we besluiten om FoxSports niet langer in ons pakket te houden.

Zelf een product (veel) goedkoper gaan aanbieden dan je wederverkopers is commercieel gezien niet echt slim.
donnerd
Topicstarter
Level 10
  • 399Posts
  • 0Oplossingen
  • 109Likes
Nick999 Film1 gaat ver onder de Ziggo prijs zitten, je ontvangt dan wel enkel Film1 Premiere + on demand... maar in feite is het precies hetzelfde.
1968dick1968

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk dit heen en weer gekibbel.
Maar ziggo. Komt er nu een app voor de Apple tv4. Want deze is mij wel aangesmeerd door een verkoper van jullie bij de mediamarkt.
Zo ja, wannneer is die er?
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo 1968dick1968, welkom op onze Community.

Wij willen nog steeds uitbreiden op meerdere platformen. Helaas kunnen we niet specifiek aangeven welke platformen dat zijn en wanneer de uitbreiding gaat plaatsvinden.
mikey2000

Level 4
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hallo 1968dick1968, welkom op onze Community.

Wij willen nog steeds uitbreiden op meerdere platformen. Helaas kunnen we niet specifiek aangeven welke platformen dat zijn en wanneer de uitbreiding gaat plaatsvinden.


https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-test-intern-app-ziggo-go-voor-apple-tv-en-android-tv/

Waar kunnen we ons aanmelden voor de klantentest? 🙂
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
mikey2000 wrote:
Anne H Ziggo wrote:
Hallo 1968dick1968, welkom op onze Community.

Wij willen nog steeds uitbreiden op meerdere platformen. Helaas kunnen we niet specifiek aangeven welke platformen dat zijn en wanneer de uitbreiding gaat plaatsvinden.


https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-test-intern-app-ziggo-go-voor-apple-tv-en-android-tv/

Waar kunnen we ons aanmelden voor de klantentest? 🙂


Er is op dit moment geen test met klanten. Mocht dit in de toekomst wel plaatsvinden dan benaderen wij ons bewezen en bestaande klantpanel met actieve (en kritische!) testers 🙂
mikey2000

Level 4
  • 23Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Anne H Ziggo wrote:
mikey2000 wrote:
Anne H Ziggo wrote:
Hallo 1968dick1968, welkom op onze Community.

Wij willen nog steeds uitbreiden op meerdere platformen. Helaas kunnen we niet specifiek aangeven welke platformen dat zijn en wanneer de uitbreiding gaat plaatsvinden.


https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-test-intern-app-ziggo-go-voor-apple-tv-en-android-tv/

Waar kunnen we ons aanmelden voor de klantentest? 🙂


Er is op dit moment geen test met klanten. Mocht dit in de toekomst wel plaatsvinden dan benaderen wij ons bewezen en bestaande klantpanel met actieve (en kritische!) testers 🙂


Ok bedankt! Dan zie ik de uitnodiging wel tegemoet... 😉

Uitgelicht topic