Het off topic topic

Reputatie 4
Badge +8
robbo schreef:

Willem-A schreef:

robbo schreef:

Maak niet uit. Bert zijn Schuld😜 Die had ons samen genoemd ha ha

Ja, en dan gat ie stiekem ook nog een link plaatsen. We waren dus helemaal niet nodig! 😡

Letter inleveren @Be rt 😜

😂

Ja en voor straf ons een kerstbrood sturen...🍰 is ook goed😁

Ja.... want zo te zien smaakte die zuurkool van je nergens naar. Je hebt het zo snel op... 😝

30 Reacties

Reputatie 4
Badge +9
Willem-A schreef:

robbo schreef:

Willem-A schreef:

robbo schreef:

Maak niet uit. Bert zijn Schuld😜 Die had ons samen genoemd ha ha

Ja, en dan gat ie stiekem ook nog een link plaatsen. We waren dus helemaal niet nodig! 😡

Letter inleveren @Be rt 😜

😂

Ja en voor straf ons een kerstbrood sturen...🍰 is ook goed😁

Ja.... want zo te zien smaakte die zuurkool van je nergens naar. Je hebt het zo snel op... 😝

nee was zo lekker😛 🍜
Reputatie 4
Badge +8
De vraagsteller zal wel denken: waar gaat het hier over. Jammer ook inderdaad dat jullie niet on topic kunnen blijven ....

😇
Reputatie 4
Badge +9

on topic ja meneer konijn.
Reputatie 4
Badge +10
@Willem-A @robbo

Ik heb nog helemaal geen letter gezien,

maar ik kan wel voor jullie een vers kerstbrood maken of oliebollen of appelbeignets,
maar dan moet je die wel hier komen opeten.

Vers, nog mooi warm, met een knapperige korst kerstbrood of knapperige (rozijnen) oliebollen met poedersuiker of appelbeignets.
Reputatie 4
Badge +9
Ha Ha leuke uitnodiging... Maar zijn ze jou vergeten? Als ik dat had geweten had ik een stukje bewaard!☺

edit Die lekkere dingen is wel van BIER beslag he😜
Reputatie 4
Badge +10
Ja natuurlijk, in alle ingrediënten zit hier drank.

Rozijnen met Rum of Port, appel met Calvados, amandel met Amaretto, draadjesvlees met Belgisch bier enz. enz. enz.

En als klapper op de vuurpijl, natuurlijk bierbeslag voor vrijwel alles wat hier in olie gebakken wordt.
ik heb gekeken hij stond op.nul me ber{e-6} maar me sterkte staat op 50 en me kwaillteit staat op 100
soms gaat me die op nul staat horger zodra de storting komt
Reputatie 4
Badge +8
Hmmm.... Klinkt wel goed allemaal. Maar ik mag geen drank en neem dat dus ook niet. Maar dat andere...☺

Leuk aangeboden ook!

Top @Be rt
Reputatie 4
Badge +8
snoek-c schreef:

ik heb gekeken hij stond op.nul me ber{e-6} maar me sterkte staat op 50 en me kwaillteit staat op 100
soms gaat me die op nul staat horger zodra de storting komt

Een sterkte van 50% is prima. Kwaliteit van 100% is uitstekend en de BER is zo ook prima. Het lijkt er dus op dat er óf binnenshuis iets misgaat met de aansluitingen, óf buitenshuis.

Kun je ook nog antwoorden op de andere vragen? Als dat niet lukt, of het wordt te moeilijk, is het wellicht raadzaam dat er een monteur je kant op komt. Ik zal hierom verzoeken. Lijkt me het best...
over het eten🤣
in huis heb ik me mobiel en laptop ook van ziggo en die dan het prima
Reputatie 4
Dus.... ik zag dit, en tja, wel erg off topic he XD... Maar ik kon het natuurlijk niet verwijderen.
Bij deze daarom jullie geheel eigen off topic off topic topic.... als je hem nog volgt... inception.... 😉

Gr,
Reputatie 4
Badge +8
Hahaha... ja allemaal teveel gedronken denk ik. Ik geen drank trouwens, maar het water van tegenwoordig is ook niet meer te vertrouwen... 😁

Niks wat je eet of drinkt eigenlijk. Daarom zal @robbo zijn zuurkoolschotel ook wel weggemietert hebben... 😝

Bedankt @Ronald Ziggo dat je hen hebt gespaard.... Ik probeerde ze nog tot de orde te roepen 😥 😌
Reputatie 4
Badge +8
Ik hou Willem wel in toom. Want ik ben een supercoole dude... 🤗

Reputatie 4
Whahaha XD
Reputatie 4
Badge +9
Ha ha..... Wat cool...
Reputatie 4
Badge +9
Maar ik vind dit wel dieren mishandeling😜
Reputatie 4
Badge +8
Gaaf he... ? Is een echte he... Zijn Teddy Dwerg konijnen. Die zijn echt zo gaaf!

En die bril had ie zelf opgezet hoor! Je denkt toch niet dat ik zoiets doe? 🤔

Hier nog een statieportret van een andere Teddy:

Reputatie 4
Badge +8
Duur maar zoooo mooi! 😍
Reputatie 4
Badge +9
Yep duur. Het is bij de konijnen af......:)
Reputatie 4
Badge +8
Onze @Be rt heeft vast nog niet gemerkt dat er een topic is aangemaakt door Ronald, speciaal voor hem...

Hij ging tenslotte off topic ....

😜
Reputatie 4
Badge +10
Even hier off topic melden in dit off topic topic, dat we vanmiddag volledig onverwacht een heerlijke chocolade letter bij de koffie hebben genuttigd, die als een enorme verrassing door de brievenbus werd geschoven.
Ik las hier over een Z, maar wij hebben een puzzel ontvangen bestaande uit een I met 2 losse stukjes.
Kun je van alles van maken een L of een F of een V, maar we hebben er onze tijd leuk mee doorgebracht en zijn we wat langer van de straat gebleven, het was een tijdje een beetje veiliger in Brabant.
Reputatie 4
Badge +9
@Be rtWaren die puzzel stukje niet "retour" Geschikt? 😜

L = (te Lange kabel) of limonade Gatver😣
F = F conector of Frangelico 😌
V = (op) Vreten of Vermout😝
Reputatie 4
Badge +10
Nee, deze stukjes waren niet meer retour geschikt, waren zelfs al niet meer te vinden, alles afgezocht.
Alleen retour zenden in de originele verpakking,
maar ik heb niets meer om in de originele verpakking te doen en kan het dus ook niets meer terugzenden.
Hoe kan ik dit probleem nu nog oplossen?
Ik denk dat dit toch dat het een probleem is wat bij Ziggo ligt, zij zijn de oorzaak en moeten het maar oplossen.
Reputatie 4
Badge +9
Laten wij even afwachten of een moderator hierop een antwoord heeft😂 🤣
Reputatie 4
Hallo Be rt,

Wat vervelend, ik heb met je te doen! Maar ben ook blij dat het door ons iets veiliger was in Brabant.
Helaas heb je door het kwijtraken van de stukjes geen recht meer op vervanging. Ik wens je wel alvast een fijn weekend!

Gr,

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics