j.meijer718

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Compliment voor Ronald van Ziggo

Onlangs plaatste ik hier een bericht over mijn ongenoegen mbt tot een reeks zaken die fout gingen: meerdere malen geen internet, verkeerde toezendingen van apparatuur, foutieve informatie van helpdesk medewerkers, etc. Vooral het steeds weer opnieuw telefonisch moeten uitleggen van de gang van zaken aan verschillende medewerkers van de helpdesk ervoer ik als zeer frustrerend. Dankzij de mogelijkheid van contact met de community is nu alles grondig uitgezocht en recht gezet door Ronald. Hij heeft mij een aantal keren gebeld om me op de hoogte te houden van zijn inspanningen wat ik uitermate waardeer. Afgezien hiervan is hij mij namens Ziggo financieel tegemoet gekomen vanwege de ergernissen en het ongemak. Ronald is een zeer betrokken medewerker waar Ziggo trots op mag zijn! Petje af! En de community is een lovenswaardig initiatief van Ziggo!
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Mooi en dank dat je zo'n pluim voor Ronald Ziggo hier op de community plaatst.

Hij en zijn collega's verdienen meer van dit soort pluimen.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ik weet nooit zo goed hoe ik op complimenten moet reageren haha, maar ik waardeer het heel erg dat je de community en mij op deze manier bedankt! Nogmaals graag gedaan.

Gr,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic