Ipeetje

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Binnen 2 dagen al de nieuwe modem thuis! :-)

I wil bij deze Desiree uut Grunn bedanken voor de snelle afhandeling nieuwe modem opsturen, we zijn er blij mee, alles werkt weer en is sneller dan voorheen op het moment!, 🙂

Grtx,
2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Ipeetje. Kijk, dat zijn mooie berichten! Via welke weg heeft Desiree jou zo goed weten te helpen? (telefonisch, social media, chat of contactformulier. Of wellicht nog weer anders!) Dan ga ik mijn best doen haar op te speuren en je bedankje door te zetten!
Ipeetje
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Hoi Lycke,
Ze belde ons met de vraag of alles naar wens/goed was met Ziggo, en toevallig hadden we de laatste tyd zo nu en dan blokkerig beeld, vooral boven, dat kon ook komen door een t stuk die we tussen de ingangs signaal gezet te hebben om te splitsen,

Ze kon zien of wist in elk geval dat onze modem ook niet meer de jongste was en stelde voor een jongere versie op te sturen, normaal duurt het 5 dagen of zo, we hadden het binnen 2 dagen, het spul opnieuw aan gesloten en het werkt weer en sneller/vlotter, wij zijn blij, simpel! 🙂

Haar opsporen zal niet moeilijk zijn trouwens, ze werkt vanuit ziggo Groningen, zoveel Desirees zullen er daar wel niet rond lopen vermoed ik?

Succes! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic