Stop verkoop Ziggo Mobiel: vanaf nu alleen nog verkoop van Vodafone mobiel.

Reputatie 3
Vanaf vandaag (18 april) stopt Ziggo met het aanbieden en verkopen van Ziggo Mobiel abonnementen en toestellen. Voortaan worden alleen nog Vodafone abonnementen voor mobiele telefonie verkocht. Dit betekent niet dat we direct stoppen met Ziggo Mobiel. Klanten met Ziggo Mobiel kunnen gebruik blijven maken van Ziggo Mobiel. Later dit jaar krijgen deze klanten een speciaal aanbod om het Ziggo Mobiel abonnement om te zetten naar Vodafone. Hiervan brengen we de Ziggo Mobiel klanten op de hoogte en tot die tijd verandert er voor deze klanten niets.

Waarom stopt Ziggo met de Verkoop van Ziggo Mobiel?

Ziggo en Vodafone werken samen. Zo kunnen we nog meer voor de klant betekenen. Vodafone heeft het grootste mobiele 4G netwerk ter wereld. Daarom verkopen we vanaf nu alleen nog Vodafone mobiel in plaats van Ziggo Mobiel.

Non-stop gratis extra’s
Heb je Internet en Digitale TV van Ziggo en sluit je nu een Vodafone Smart, Red of Black abonnement af op hetzelfde adres, of verleng je deze? Dan ontvang je non-stop gratis extra’s:
• 5 euro korting bij Vodafone Smart, Red of Black abonnement(en)
• Dubbele data op alle Vodafone abonnementen op je adres
• Extra tv-pakket naar keuze (Ziggo Sport Totaal, Ziggo Movies & Series L of het Ziggo Kids pakket)
• Veilig online pakket voor 20 apparaten

Lees hier meer over de gratis extra’s.

62 Reacties

Reputatie 4
Badge +10
Zei ik het niet... Veel mensen maar doorvragen waarom Ziggo Mobiel dan niet stopt. En kijk, hier komt het dan 🙂. Gewoon even geduld hebben en je ziet dat Ziggo Mobiel niet meer te koop is. Voor mensen die dan helemaal liever geen Ziggo Mobiel meer willen, die kunnen nu ook al overstappen naar Vodafone Mobiel (ook van Ziggo). Je Ziggo Mobiel is elke maand op te zeggen en je krijgt bij Vodafone ook 5,- euro korting!

Wachten tot Ziggo je een aanbieding doet om over te stappen kan ook, maar dat hoor je pas later dit jaar. Vind een mooie aanbieding hoor, alleen jammer dat wij hier net bij een andere provider al hebben afgesloten en dat L in het pakket zit en niet XL 😛

Nou mensen, veel plezier met overstappen... :8
Reputatie 1
Badge
Toevallig is vandaag mijn Ziggo mobiel abbo geactiveerd, even wachten op het aanbod dan maar:)

Succes!
Ik wil gewoon een PER MAAND opzegbaar abonnement behouden zoals ik nu heb bij Ziggo Mobiel !!
Alleen als Vodafone deze optie ook aanbied ben ik bereid over te stappen, anders blijf ik gewoon zitten waar ik zit bij Ziggo Mobiel
Of wordt je misschien volgend jaar of later gedwongen over te stappen als je niet ingaat op het komende aanbod later dit jaar en je dan vastzit aan een 1 of 2 jarig abonnement.
Graag een Ziggo reactie !!!
Reputatie 4
Badge +7
Het huidige Vodafone-You (sim-only) is maandelijks opzegbaar. Denk dus dat die optie wel beschikbaar komt en/of is.
Reputatie 1
Badge
Jocola schreef:

Ik wil gewoon een PER MAAND opzegbaar abonnement behouden zoals ik nu heb bij Ziggo Mobiel !!
Alleen als Vodafone deze optie ook aanbied ben ik bereid over te stappen, anders blijf ik gewoon zitten waar ik zit bij Ziggo Mobiel
Of wordt je misschien volgend jaar of later gedwongen over te stappen als je niet ingaat op het komende aanbod later dit jaar en je dan vastzit aan een 1 of 2 jarig abonnement.
Graag een Ziggo reactie !!!

Betwijfel als deze optie er komt, wat me ook opviel is dat het bij Vodafone stuken duurder is. Zelf heb ik een Familie Ruim 4G abonnement van 27,50 euro per maand en dit zijn dan twee nummers. Daar kan VodafoneZiggo toch niet tegenop?

Bij VodafoneZiggo kom ik uit op 50 euro,- als alternatief dat is zowat het dubbele:?
Of kijk ik niet goed:$

Edit: Dacht dat de fusie voordelen had :?

Van 27.50 naar 40 euro, krijgt per nummer 5 euro korting.
natuurlijk krijg je dan wel dubbele data, maar voor mij niet interessant.
Er is nog veel onduidelijk, Ziggo zegt tijdelijk geen aansluikosten, maar als je een abonnement wil afsluiten dan moet er wel degelijk 25 euro aansluitkosten betaald worden. Tijdens een chat met Vodafone medewerkster was dat een actie die gisteren 17 april afliep.
Jammer dat er movies en series L in het pakket zit (waarde onbekend) en niet de XL (a 11,95).
Er wordt aangegeven een voordeel van maximaal 14,95 (dat betreft ziggo sporttotaal)
Waarom dan niet het XL pakket twv 11,95 ook gratis. Ik heb nu het XL pakket a 11,95 en het levert mij nu geen enkel voordeel op (ik heb nl geen belang bij sportkanalen) ondanks dat ik meerdere vodafone abonnementen heb en ziggo
11,95 is altijd minder dan de 14,95 van zggio sport... Jammer.... of gaan jullie hier nog iets mee doen?
Reputatie 1
Badge
Trouwens op de pagina https://www.vodafone.nl/ziggo/nonstop/#simonly?cmpid=zigcs12291

staat het volgende onderaan:

Je betaalt eenmalig € 4,24 thuiskopieheffing. Tijdelijk betaal je € 0 aansluitkosten!

Volgens mij is dit helemaal niet het geval indien je een Simonly aanschaft, deze kosten (thuiskopieheffing) zouden op het toestel verrekend moeten worden!

Denk dat het een foutje is!
Reputatie 4
level4 schreef:

Het huidige Vodafone-You (sim-only) is maandelijks opzegbaar. Denk dus dat die optie wel beschikbaar komt en/of is.

Mijns inziens is Vodafone-You prepaid en geen postpaid.
Reputatie 4
Badge +7
N.N. schreef:

level4 schreef:

Ja en nee. https://forum.vodafone.nl/t5/Prepaid/Nieuw-Vodafone-YOU-Monthly/td-p/265120
Reputatie 4
level4 schreef:

N.N. schreef:

level4 schreef:

Ja en nee. https://forum.vodafone.nl/t5/Prepaid/Nieuw-Vodafone-YOU-Monthly/td-p/265120

De afgesproken bundels op de prepaid sim zijn opzegbaar, maar je prepaid kaart blijft bestaan bij tijdig opwaarderen van je beltegoed.
Reputatie 4
Badge +7
@NN
Heb je de eerste twee zinnen op de pagina via de link die ik postte wel gelezen ?

Vodafone YOU klanten kunnen vanaf vandaag ook gebruik maken van YOU Monthly! Met YOU Monthly kun je jouw YOU bundel maandelijks laten activeren en betalen via automatische incasso. Zo hoef je deze niet maandelijkse opnieuw te activeren en heb je geen omkijken meer naar je bundel!

Of bedoel je iets heel anders?

Je belt dus wel uit een bundel (prepaid) maar betaalt automatisch via incasso (postpaid). Vandaar ja en nee.
Reputatie 4
level4 schreef:

@NN
Heb je de eerste twee zinnen op de link die ik postte wel gelezen ?

Vodafone YOU klanten kunnen vanaf vandaag ook gebruik maken van YOU Monthly! Met YOU Monthly kun je jouw YOU bundel maandelijks laten activeren en betalen via automatische incasso. Zo hoef je deze niet maandelijkse opnieuw te activeren en heb je geen omkijken meer naar je bundel!

Of bedoel je iets heel anders?

Ik bedoel te zeggen dat je nog steeds een prepaidkaart hebt en geen abo, ondanks de af te nemen bundels.
Je kunt anoniem bellen, je hoeft je niet te registeren, er geldt geen financiële controle etc..
Reputatie 4
Badge +10
Wil natuurlijk mensen niet doorsturen naar een andere provider, maar er bestaat ook nog Tele2, waar je elke maand je abonnement kan stoppen. Dus er zijn zeker wel meerdere providers die dit toepassen. En zoals N.N. al zegt, neem een prepaidkaart en dan bv die van Vodafone You (wat dan overigens weer niet met korting is als je Ziggo hebt, dit is alleen geldig bij een normaal Vodafone contract).

Nu kan je nog een prepaid kopen zonder je te hoeven te registreren, dat willen ze gaan aanpakken. Dus mocht je liever niet geregistreerd staan, neem zo'n kaart 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Maxgro schreef:

Jammer dat er movies en series L in het pakket zit (waarde onbekend) en niet de XL (a 11,95).
Er wordt aangegeven een voordeel van maximaal 14,95 (dat betreft ziggo sporttotaal)
Waarom dan niet het XL pakket twv 11,95 ook gratis. Ik heb nu het XL pakket a 11,95 en het levert mij nu geen enkel voordeel op (ik heb nl geen belang bij sportkanalen) ondanks dat ik meerdere vodafone abonnementen heb en ziggo
11,95 is altijd minder dan de 14,95 van zggio sport... Jammer.... of gaan jullie hier nog iets mee doen?

Ben het helemaal met je eens. Maar misschien is het slimmer om deze info te melden onder de topic: Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's, daar staan inmiddels meerdere reacties van klanten. Wie weet helpt het als we ze allemaal bij elkaar houden en VodafoneZiggo ziet dat klanten er niet tevreden mee zijn.
Reputatie 4
Badge +10
Zit dat Vodafone-You eens te lezen maar dat is eigenlijk best zo gek nog niet!
En je kan zelfs je bundels meenemen binnen de EU, dat is toch geweldig. Ziet er niet slecht uit, dus voor mensen die toch liever elke maand willen kunnen opzeggen, neem Vodafone-You. Blijf je toch binnen de VodafoneZiggo familie en je hoeft ook niet zoveel te betalen.

Zou er bijna een verkoop praatje van maken 🙂 Maar dat doen we niet... LOL
Reputatie 3
Badge +5
En Vodafone heeft de prijs natuurlijk verhoogd 🙂 Prijs van het door ons gekozen abonnement is nu (na de verhoging) gelijk met KPN. Gelijkwaardig abonnement en voordelen.

(bedankt freeewillie)

KPN:

Reputatie 4
Badge +10
Ze doen toch allemaal het zelfde 🙂
Soms lijkt het wel afgesproken werk, zoals ik het zie. Geeft niets, het is niet anders. Meer aan gratis geven kunnen ze nu ook weer niet, misschien krijgen we ooit in de toekomst gewoon een gratis mobiel abonnement omdat je thuis abonnement ook niets meer kost. Zou toch mooi zijn 🙂
Reputatie 2
Badge +4
Vind persoonlijk de gratis zenders die je bij KPN krijgt beter. Bij Ziggo is de keuze Ziggo Sport Totaal maar veel live sport is al te zien op Ziggo Sport via kanaal 14. Heb dan toch liever de keuze voor Fox Sports Eredivisie. Misschien als Ziggo een nieuw contract heeft met Fox Sports dat ze dit ook kunnen aanbieden als keuzepakket.

Ook het pluspakket (was bij Ziggo MyPrime) biedt Ziggo niet aan als keuze. Alleen de HBO on-demand series en films. Oftewel Ziggo Movies & Series L i.p.v. XL.

Natuurlijk is het leuk dat Ziggo en Vodafone gratis voordelen aanbieden. Het is allemaal nog nieuw. Wie weet wat er nog gaat veranderen aan keuzes om aan al die wensen van klanten te voldoen. :8
Laat ze straks maar met een heel goed aanbod komen voor bestaande Ziggo Mobiel klanten. Ik heb nu Ziggo Mobiel ruim 4G (€15 per maand). Hiermee heb ik dus 1500 mb en 500 minuten. Ook bellen uit de bundel in het buitenland.
Ga ik kijken bij een soortgelijk abbo bij Vodafone ben ik dus met korting €20 (Vodafone red), per maand kwijt.
En de extra zenders hoef ik niet die ze nu aanbieden. Geef mij dan maar Eredivisie live oid kado.
Reputatie 3
Badge +5
EnergieBoy schreef:

Zei ik het niet... Veel mensen maar doorvragen waarom Ziggo Mobiel dan niet stopt. En kijk, hier komt het dan 🙂. Gewoon even geduld hebben en je ziet dat Ziggo Mobiel niet meer te koop is. Voor mensen die dan helemaal liever geen Ziggo Mobiel meer willen, die kunnen nu ook al overstappen naar Vodafone Mobiel (ook van Ziggo). Je Ziggo Mobiel is elke maand op te zeggen en je krijgt bij Vodafone ook 5,- euro korting!

Wachten tot Ziggo je een aanbieding doet om over te stappen kan ook, maar dat hoor je pas later dit jaar. Vind een mooie aanbieding hoor, alleen jammer dat wij hier net bij een andere provider al hebben afgesloten en dat L in het pakket zit en niet XL 😛

Nou mensen, veel plezier met overstappen... :8

Ik ben al heel blij heb nu dubbele Data omdat ik Vodafone hebt al meer dan 17 jaar en 3 jaar Ziggo en mijn abonnement Connect Play Max was al op de top nu met Ziggo Sport Totaal erbij helemaal compleet, en mag ook nog nieuw Vodafone afsluiten ( verlengen met 5 euro korting ) ja echt super blij met Ziggo
Tja een koekje van eigen deeg, een verassing die je al had veel poeha en niets geleverd.

Hoera! Uw gratis extra tv-pakket staat 'aan'. Want met Vodafone en Ziggo samen krijgt u meer. Direct op uw tv kijken naar extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L? Of op de Ziggo GO app met uw tablet of mobiel? U zegt het maar!

]Tja als ik sport wilde kijken had ik daar ook een abbo op genomen de rest zit al allemaal in mijn pakket.

Bedankt voor niets dus Ziggo-Vodafone.
Schande. Ben niks voor niks een paar jaar geleden bij Vodafone weg gegaan vanwege de gunstige kosten van Ziggo mobiel en nu moeg ik zeker weer z'n duur abonnement nemen.

Ziggo ga zo door en er stapoen veel klanten weg
Reputatie 2
Badge +2
Tsja, heb inmiddels contact gehad met Ziggo. Ze gaan met een aanbod komen om over te stappen naar Vodafone. Ben benieuwd. Heb nu Ziggo Mobiel Familie Ruim 4G (3GB data, onbeperkt bellen en sms). Bij Vodafone komt daar op zijn best 2x Red Essential in de buurt (onbeperkt bellen en 1,5GB data per abo, 3GB na verdubbeling) maar dat gaat me dan 40,- kosten ipv 27,50. En dat terwijl we nu met zijn tweeën 3GB niet opmaken. Maar Ziggo geeft aan dat overstappen voor mij voordeliger is. Ben zeer benieuwd naar hun aanbod. Ze zijn er inmiddels al een aantal dagen over aan het nadenken..
Ik ben dik tevreden, 3 april heb ik mij aangemeld bij Vodafone precies een week later mijn abonnement inclusief nummerbehoud ingegaan, weer een week later heb ik gebruik kunnen maken van de extra,s gelijktijdig hiermee heb ik mijn Ziggo abonnement naar beneden aangepast. De 20 ste heb ik mijn nieuwe Mediabox ontvangen de oude wordt morgen teruggestuurd. Zegge en schrijve in drie weken alles geregeld. HULDE voor Ziggo Vodafone.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics