Onderhoud in de nacht van dinsdag 13 op woensdag 14 juni. Wat betekent dit voor jou?

Reputatie 3
Badge
In de nacht van dinsdag 13 op woensdag 14 juni gaan we met ons netwerk aan de slag. Daar merk je waarschijnlijk niks van.

Waarom is dit nodig?
Omdat we je graag het allerbeste bieden, werken we elke dag aan ons netwerk. Zo kijk je naar steeds meer zenders, in een steeds hogere kwaliteit. En daarom passen we binnenkort een aantal instellingen aan in ons netwerk. De meeste mediaboxen en tv’s nemen de wijziging van instellingen binnen 5 minuten geruisloos over.

Check, check, dubbelcheck
We doen die netwerkklus ’s nachts, maar check de dag erna voor alle zekerheid:

1) Zie je alle zenders nog? Maak een klein rondje langs je favoriete kanalen 🙂
Ben je zenders kwijt? Zet dan eerst je tv of mediabox compleet uit en weer aan. Werkt het daarna alsnog niet? Geen paniek; in dit topic lees je de oplossing.
2) Is de beeldkwaliteit nog hetzelfde? Geen blokken of strepen?
3) Check of je favorietenlijstjes nog goed staan. Is dit niet het geval? Stel ze opnieuw in via de link.
4) Stel je geplande opnames opnieuw in.

Ziggo GO
In de nacht van dinsdag 13 op woensdag 14 juni worden er ook aanpassingen gedaan aan Ziggo GO. Ziggo GO werkt even niet tussen 3.00 en 7.00 uur ‘s nachts. Na 7.00 uur werkt alles weer, maar kan het wel voorkomen dat de zenderlijst hersteld moet worden, zodat de zenders weer in de juiste volgorde staan. Ga hiervoor naar 'Instellingen' om de zenders opnieuw te sorteren. Kom je er niet uit? Lees dan deze handige stappen van Ronald.

Ervaar je na de zenderverplaatsingen een verminderde beeldkwaliteit of mis je zenders? Lees hier de mogelijke oplossingen. En kom je er niet uit? Laat een bericht achter in een van de drie topics waar we naar doorverwijzen. De Community helpt je graag! Voor het overzicht hieronder nog de topics op een rij.

151 Reacties

Ik heb de e-mail ontvangen.
Nà het onderhoud heeft het dus zin om een 4K-TV te kopen:?🆒
Reputatie 4
Badge +2
Eh eh of deze zenders 4k worden:8 maar de mail idd ook al eergisteren gehad.. Op totaal tv staat ook een en ander hier over. Dat wou ik even mededelen. Gr Rob
Reputatie 2
Badge
N.N. schreef:

Ik heb de e-mail ontvangen.
Nà het onderhoud heeft het dus zin om een 4K-TV http://www.philips.nl/c-p/49PUS7101_12/7000-series-ultraslanke-4k-tv-met-android-tvtm-met-driezijdig-ambilight-en-pixel-precise-ultra-hdte kopen:?🆒

deze tv
ik heb alleen kabel van ziggo....moet ik dan ook alles opzoeken? dit duurt even... ik verwacht eigenlijk dat alles het zelfde blijft....
Uitgelicht
Reputatie 2
Badge
gino44 schreef:

ik heb alleen kabel van ziggo....moet ik dan ook alles opzoeken? dit duurt even... ik verwacht eigenlijk dat alles het zelfde blijft....

deze werkzaam heden zijn alleen toepassing op de digitale tv van ziggo en je hoeft ook niet alle zenders opnieuw in te stellen.
de frequenties worden gewijzigt zodat als het goed is de ontvanger dit zelf bij werkt.
en de favorieten lijsten kunnen veranderd zijn.
en als dit niet werkt moet je het stappen plan van ziggo door lopen.
ik hoop dat je nu genoeg informatie hebt. anders zijn wij er nog.;)vrghonda
Waarom krijg ik ineens schriftelijk bericht over werkzaamheden? Per e-mail is voldoende
Wilmawestra schreef:

Waarom krijg ik ineens schriftelijk bericht over werkzaamheden? Per e-mail is voldoende

Beter 2x bericht dan géén bericht.:)
Reputatie 4
Badge
Al een paar keer meegemaakt, mail en brief.
Ik zie dit alleen plaatsvinden als er zeer grote ingrijpende onderhoudswerkzaamheden gepland zijn.
Op mijn Windows Mediacenter maak ik gebruik van een vertaaltabel om de DVB-C frequenties voor de ongecodeerde Ziggo kanalen (oud UPC gebied) om te zetten naar DVB-T frequenties van WMC. Ik zou dus erg geholpen zijn met een lijst van de nieuwe transport stream frequenties en de kanalen die daar op zittten.
Reputatie 3
Badge
Gelukkig hebben wij na onderhoud nooit last gehad. Wel fijn dat Ziggo dit doet en mee gaat met de toekomst. Daarom blijven we trouw aan onze provider!
Reputatie 4
Badge
hmeijdam schreef:

Op mijn Windows Mediacenter maak ik gebruik van een vertaaltabel om de DVB-C frequenties voor de ongecodeerde Ziggo kanalen (oud UPC gebied) om te zetten naar DVB-T frequenties van WMC. Ik zou dus erg geholpen zijn met een lijst van de nieuwe transport stream frequenties en de kanalen die daar op zittten.

Wanneer je na vannacht kijkt op http://www.dtvmonitor.com/nl/ vind je vast het juiste overzicht van de verschillende transportstreams. 🙂
kan ziggo dit mij voortaan e-mailen ipv per brief sturen?
Reputatie 4
Badge
Shadow schreef:

Wat bedoel je?
Badge
heb nu al storing een ogenblik geduld aub in beeld zeker al 10 minuten met horizonbox pff
Reputatie 4
Badge +2
mst1974 schreef:

heb nu al storing een ogenblik geduld aub in beeld zeker al 10 minuten met horizonbox pff

Klopt er was een storing gaande. Zowel opstarten, ondemand, tv gids... Stond ook op de storingshecker. Is inmiddels opgelost bij mij... Dus ..
Badge
Ja hier ook weer in orde net op tijd voor frankrijk-engeland friendly match
Zit al sinds vanmiddag midden in een storing analoog, digitaal, internet en telefonie. Lijkt me sterk dat dit te maken heeft met de grote update van komende nacht.
Zijn er meer met dit soort problemen?
Reputatie 4
Badge
Voor zover ik hier op het forum kan zien niet.
Altijd de vervelende startvraag: zitten ale je kabels en stekkers nog goed vast in de meterkast of waar Ziggo binnenkomt?
(Omdat 85% van de problemen hierdoor veroorzaakt worden)
Begrijpelijke vraag. De storingschecker staat al sinds 12 uur vandaag op storing in ons postcode gebied. Er zou rond 18 uur zicht op zijn maar na alle mogelijke trucjes nog steeds niets... plus storingchecker blijft storing melden.
Reputatie 4
Badge
Oeps, dat is duidelijk, hopen dat het snel weer normaal is. Succes gewenst.
Be rt schreef:

Oeps, dat is duidelijk, hopen dat het snel weer normaal is. Succes gewenst.

Ja dank je. Hopelijk na de update alles meteen weer normaal. Bedankt voor reactie iig
Zie voor Panasonic TV's de volgende FAQ's:

http://nld.faq.panasonic.com/app/answers/detail/a_id/35689
http://nld.faq.panasonic.com/app/answers/detail/a_id/44385

Dat is klasse service van Panasonic!
Be rt schreef:

Shadow schreef:

Wat bedoel je?

nou, precies zoals ik het zeg........
Shadow schreef:

Be rt schreef:

Shadow schreef:

Wat bedoel je?

nou, precies zoals ik het zeg........

Wat is er mis met échte post?

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics