Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's.

Toon eerste bericht

129 Reacties

We hebben dus:

Ziggo Movies & Series:
- On Demand Movies & Series (MyPrime)
* € 6,95
* onderdeel van Play Compleet
* onderdeel van Play Max

Ziggo Movies & Series L:
- On Demand Movies & Series (MyPrime)
- HBO
* Extra als je Ziggo en Vodafone combineert

Kun je je pakket dus verlagen wanneer je voor dit gratis pakket kiest, of gebeurt dat automatisch?

Ik heb het hele topic doorgelezen maar hier nog geen antwoord op gelezen.
Dennisk1976 schreef:

Mavicky schreef:

Zelf heb ik vodafone red abonnement en mijn vrouw Ziggo, komen we dan ook in aanmerking staat wel op zelfde adres

Ja! En als je zorgt dat je vrouw ook naar Vodafone komt dan profiteert zij ook van deze aanbiedingen. Ziggo mobiel is maandelijks opzegbaar! Je zit dus niet aan een jaar contract vast.

Laat VF/Ziggo eerst eens komen met goede aanbiedingen. Vooralsnog zijn we duurder uit met een abonnement bij Vodafone
Reputatie 1
Badge
Heb ik toch al jaren alles in 1, nu connect en play max met vast bellen, en sinds vorig jaar Family ruim 4G. Een trouwe quadplayer dus. En dan haalt Ziggo dit soort geintjes uit. Trouwe klandizie wordt door Ziggo oprecht gewaardeerd!! En ja. deze opmerking is net zo cynisch bedoeld als hij overkomt!! Triest dit!
Voor mij als wat oudere klant van zowel ziggo als vodaphone is er niets van te snappen.
Het fijne aanbod van een extra zender bleek weer niets waard.
Ook ik kon geen zender vinden met de genoemde naam en de uitleg over on demand kan ik niet volgen, ik heb geen on demand.
Dus er zou iets geactiveerd zijn, dat voor mij niet bestaat, lekker dan!
Belachelijke acties zijn dit, die alleen maar boos maken.
Reputatie 2
Badge
Vind het heerlijk deze Fusie, Ziggo Sport Totaal als extra pakket erbij, had alles al behalve de sport. en van Vodafone waar ik al ruim 17 jaar klant ben, dubbele Data van de 3 naar 6 GB per maand en volgende maand zelfs meer wegens nieuw abonnement.

Ik ja echt super blij.
Reputatie 2
Badge
In dit topic zag ik een aantal vragen voorbij komen met betrekking tot Ziggo Mobiel. Klik op de volgende link voor de nieuwste ontwikkeling omtrent dit product.

https://community.ziggo.nl/leuke-aankondigingen-dingen-winnen-114/stop-verkoop-ziggo-mobiel-vanaf-alleen-verkoop-vodafone-mobiel-17493
Als je een betaald XL pakket hebt en je wil wisselen naar L , lijkt me dat je gewoon XL opzegt en dan L neemt.
Reputatie 1
Badge
Piet van Soest schreef:

Als je een betaald XL pakket hebt en je wil wisselen naar L , lijkt me dat je gewoon XL opzegt en dan L neemt.

Dat kan, maar dan ben je ook de tv zenders kwijt die alleen in XL zitten.
Reputatie 1
Badge
thedave schreef:

Piet van Soest schreef:

Dat kan, maar dan ben je ook de tv zenders kwijt die alleen in XL zitten.

Mijn bezwaar zit vooral in het feit dat als je Movies & Series L cadeau krijgt maar je wilt Movies & Series XL dat je dan de volle mep betaald. Terwijl de pakketten elkaar wel overlappen. Hetzelfde met wie Movies & Series (zonder L/XL) heeft. Dan krijg je een cadeau wat je voor een gedeelte al hebt.
Badge
Domme vraag van mijn kant. Ik heb de 15e pas te horen gekregen hierover ipv de 3e, maar goed. Ik voldoe dus even geklikt en idd gb verdubbelen werkt en is actief op beide abonnementen. Waarvoor dank! Ik dacht echter dat ik moest kiezen. Dus of data verdubbelen of tv of internet beveiliging.

Misschien of beter wederom, iets met communicatie doen aub. Want is het nu of, of en/en/en?

Die beveiliging zal mij boeien regel ik liever zelf maar had Netflix opgezegd maar als ik gratis series enz kan kijken naast mijn gb verdubbelen dan lijkt mij dat geen bezwaar😂

Dus is het of/of/of of en/en/en. Waarbij de middelste natuurlijk weer een of/of/of is 😊
Reputatie 1
Badge
Jeroen van Arkel schreef:

Domme vraag van mijn kant. Ik heb de 15e pas te horen gekregen hierover ipv de 3e, maar goed. Ik voldoe dus even geklikt en idd gb verdubbelen werkt en is actief op beide abonnementen. Waarvoor dank! Ik dacht echter dat ik moest kiezen. Dus of data verdubbelen of tv of internet beveiliging.

Misschien of beter wederom, iets met communicatie doen aub. Want is het nu of, of en/en/en?

Die beveiliging zal mij boeien regel ik liever zelf maar had Netflix opgezegd maar als ik gratis series enz kan kijken naast mijn gb verdubbelen dan lijkt mij dat geen bezwaar😂

Dus is het of/of/of of en/en/en. Waarbij de middelste natuurlijk weer een of/of/of is 😊

Het is Dubbele data en TV pakket naar keuze en het veiligheidspakket. De enige keuze die je dus hoeft te maken is of je het Movies & Series L pakket neemt, het Kids pakket of Ziggo Sport Totaal.
Reputatie 3
Badge

Domme vragen zijn er nooit!
Je kan kiezen uit Movies & Series L pakket neemt, het Kids pakket of Ziggo Sport Totaal.
En je krijgt dubbele data op je mobiel en het veiligheidspakket voor je computer.

Netflix is niet te vergelijken met Movies & Series L, dat wil ik ook graag nog even melden.
Reputatie 1
Badge
EnergieBoy schreef:

Domme vragen zijn er nooit!
Je kan kiezen uit Movies & Series L pakket neemt, het Kids pakket of Ziggo Sport Totaal.
En je krijgt dubbele data op je mobiel en het veiligheidspakket voor je computer.

Netflix is niet te vergelijken met Movies & Series L, dat wil ik ook graag nog even melden.

Even ter aanvulling. Het veiligheidspakket is voor 20 apparaten. Dit kunnen Windows computers zijn, maar ook Android smartphones of tablets.
telt een abo bij hollandsnieuwe (dochtermij van Vodafone met hetzelfde netwerk) ook mee voor deze actie ?
mvg , cormar
Reken daar maar niet op.
Nee
dus de dochtermij doet niet mee in de joint-venture ?
Reputatie 1
Badge
cormar schreef:

dus de dochtermij doet niet mee in de joint-venture ?

Inderdaad. Doet niet mee.
Jammer dat er movies en series L in het pakket zit (waarde onbekend) en niet de XL (a 11,95).
Er wordt aangegeven een voordeel van maximaal 14,95 (dat betreft ziggo sporttotaal)
Waarom dan niet het XL pakket twv 11,95 ook gratis. Ik heb nu het XL pakket a 11,95 en het levert mij nu geen enkel voordeel op (ik heb nl geen belang bij sportkanalen) en het overlapt elkaar. Ik betaal hier dan de volle mep voor. ondanks dat ik meerdere vodafone abonnementen heb en Ziggo.
11,95 is altijd minder dan de 14,95 van ziggo sport... Jammer.... of gaan jullie hier nog iets mee doen? Ik ga er wel vanuit, want hier is toch iets scheef gegaan!
Ik wilde ook graag een mobiel abo bij Vodafone afsluiten en om eerst mijn prepaid tegoed op te maken op een later tijdstip van nummerbehoud gebruik maken.
Jammer dat dat niet kan bij Vodafone, bij het aangaan van een mobiel abo moet nummerbehoud meteen meegenomen worden en zou ik dus mijn resterende beltegoed kwijt zijn omdat de prepaidkaart van een concurrent is.
Nu moet ik eerst mijn prepaid tegoed opbellen voordat ik een mobiel abo bij Vodafone kan nemen en moet ik straks misschien € 25,- opstartkosten betalen terwijl dat nu nog € 0,00 is.:(
Laat ze straks maar met een heel goed aanbod komen voor bestaande Ziggo Mobiel klanten. Ik heb nu Ziggo Mobiel ruim 4G (€15 per maand). Hiermee heb ik dus 1500 mb en 500 minuten. Ook bellen uit de bundel in het buitenland.
Ga ik kijken bij een soortgelijk abbo bij Vodafone ben ik dus met korting €20 (Vodafone red), per maand kwijt.
En de extra zenders hoef ik niet die ze nu aanbieden. Geef mij dan maar Eredivisie live oid kado.
Leuke actie, alleen jammer dat als ik in MijnZiggo bij kies je gratis TV pakket op Verstuur klik, er dan een scherm volgt waarop staat: Deze site is niet bereikbaar. www.ziggo.nldata-targetsuccess heeft de verbinding geweigerd.

Het maakt niet uit of je dit via Chrome of Edge probeert, in beide werkt de Verstuurknop dus niet naar behoren.
Reputatie 1
Badge
anconakip schreef:

Laat ze straks maar met een heel goed aanbod komen voor bestaande Ziggo Mobiel klanten. Ik heb nu Ziggo Mobiel ruim 4G (€15 per maand). Hiermee heb ik dus 1500 mb en 500 minuten. Ook bellen uit de bundel in het buitenland.
Ga ik kijken bij een soortgelijk abbo bij Vodafone ben ik dus met korting €20 (Vodafone red), per maand kwijt.
En de extra zenders hoef ik niet die ze nu aanbieden. Geef mij dan maar Eredivisie live oid kado.

anconakip schreef:

Helemaal mee eens ook ik heb hetzelfde abonnement ruim 4g en wil dat ook graag overzetten naar Vodafone maar dan wel niet meer betalen en extra's voor bestaande trouwe ziggo klanten zou Ziggo zeker moeten doen.De vaste trouwe langjarige klant wordt naar mijn mening veel te kort gedaan en zou veel beter beloond moeten worden.
Ben benieuwd of Ziggo straks ook nog met een actie naar haar klanten komt ??
Als je op hetzelfde adres 2 vodafone abonnementen afsluit kan je dan bijvoorbeeld bij het ene abonnement Ziggo Sport Totaal nemen en bij het andere abonnement Ziggo Movies & Series L.

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)