who

Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 37Likes

Wanneer wordt de nieuwe HBO serie The Righteous Gemstones hier beschikbaar?

The Righteous Gemstones is een nieuwe HBO serie met o.a. John Goodman en Danny McBride. In Amerika al enkele afleveringen bezig. Komt deze ook bij Ziggo beschikbaar?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Goed nieuws, @RickybobbyNL ! (en de rest uiteraard  ) Op dit moment staat hij op de planning voor 18 december (onder voorbehoud) - nog even afwachten dus 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Binnenkort, las ik ergens in de pers, maar wat binnenkort is, geen idee.
who
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 37Likes
Meestal komen de nieuwe series toch en dag na de uitzending in Amerika op Movies en Series XL beschikbaar. Waarom deze dan niet?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes
Is dat zo? Het zou zomaar kunnen.
Ik hoop het voor je.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey who . Ik heb helaas nog geen informatie over deze serie. Dus ik weet niet of hij uitgezonden zal worden en zo ja; wanneer. Sorry!
IronFR

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit echt te wachten op deze serie. Wat is het nut van zo'n duur abonnement als de topseries van HBO niet allemaal beschikbaar zijn?
Ekimike

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is er na 12 dagen al meer zicht op een antwoord, Lycke Ziggo ?
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes
Vreemd dat Ziggo deze serie niet aanbiedt.
Danny McBride's serie Vice Principals vond ik heel erg goed, dus ik ben er ook benieuwd naar.

Vreemd genoeg biedt Telenet, de Belgische onderneming van Liberty Global, de serie wel aan! Daar zijn al 4 afleveringen te zien:
https://www.telenettv.be/en/movies-and-series/vod-asset.html/crid%3A~~2F~~2Ftelenet.be~~2Fdae7eeeb-5...

Eveneens frustrerend; de oude Danny McBride-serie Eastbound & Down, die ik ook graag wil zien, staat ook - in z'n geheel - op Telenet, maar niet op Ziggo:
https://www.telenettv.be/en/movies-and-series/vod-asset.html/crid%3A~~2F~~2Ftelenet.be~~2F0298d402-5...
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes
Zo te zien zijn er de nodige liefhebbers! Ik heb nog even navraag gedaan, maar of en wanneer deze serie via Ziggo On Demand aangeboden wordt is niet bekend. Op deze pagina kondigen we aan welke nieuwe content er beschikbaar komt. Houd die pagina dus goed in gaten!
who
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 37Likes
Super jammer!

Ziggo, Home of HBO...
RickybobbyNL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen @Lycke Ziggo Is er ondertussen al meer duidelijkheid omtrent deze serie? Het is een van de redenen om nog HBO te houden voor mij. We horen het graag, dank!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Goed nieuws, @RickybobbyNL ! (en de rest uiteraard  ) Op dit moment staat hij op de planning voor 18 december (onder voorbehoud) - nog even afwachten dus 

IronFR

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alex Ziggo wrote:

Goed nieuws,@RickybobbyNL ! (en de rest uiteraard  ) Op dit moment staat hij op de planning voor 18 december (onder voorbehoud) - nog even afwachten dus 

Kijk, dat is goed nieuws! Hopelijk wordt het HBO aanbod nu steeds meer aangevuld ten opzichte van Amerika. (Deadwood en OZ bijvoorbeeld)

 

Goed begin!

Uitgelicht topic