Roel018

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wanneer Chernobyl Afl. 3 online?

Hallo,

Volgens de planning van Ziggo zou aflevering 3 van Chernobyl vanaf vandaag beschikbaar moeten zijn. Vanaf hoe laat staat ‘ie online? Bij mijn staat ‘ie nog niet in het overzicht. Bedankt!

mvg,
Roel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
abcx

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hij staat nu (woensdag, 18:05) online op ZiggoGo. Volgende week waarschijnlijk weer hetzeflde probleem.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Het kan even duren voordat deze zichtbaar wordt, kijk morgen na de ochtend even of het al is bijgewerkt.

Normaal zou het elke dinsdag worden dat de aflevering on demand komt te staan, maar houd rekening dat er heel veel media boxen voorzien moeten worden en het even kan duren.
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Je zou toch denken dat die update instant is, en dat het pas ververst wordt wanneer een Next/Mediabox die informatie opvraagt.

Mocht je niet kunnen wachten (zoals ik) zijn er gelukkig genoeg alternatieve wegen om aan deze aflevering te komen.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik weet gelukkig de alternatieven te vinden, maar kan ik niet vermelden. Maak geen slapende slapen schaapjes wakker.

Roel018 kijk even in dit topic > https://community.ziggo.nl/movies-series-143/chernobyl-op-movies-series-xl-39888

Hier wordt meer over de serie gepost.
Roel018
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Thanks, guys!

Lijkt erop dat ze iedere woensdagavond online komen, uitgaande van het moment van release van de vorige twee afleveringen.

Even wachten dus nog..

Gr. Roel
MadNelis

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vind dit raar, Game of Thrones stond altijd al maandagochtend op Movies & Series, maar voor Chernobyl moeten we nog een dag wachten.
abcx

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Roel018 wrote:
Thanks, guys!

Lijkt erop dat ze iedere woensdagavond online komen, uitgaande van het moment van release van de vorige twee afleveringen.

Even wachten dus nog..

Gr. Roel


Ziggo zet ze er op willekeurige tijden op, vermoedelijk handmatig door een Ziggo medewerker. Dus als deze het te druk heeft, moeten de vele klanten simpelweg voor onbepaalde tijd wachten op één individu.

Ziggo heeft toegezegd dat het steeds op maandag online zou staan. Vorige week was het dinsdag. Nu is het al woensdag.
abcx

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
MadNelis wrote:
Vind dit raar, Game of Thrones stond altijd al maandagochtend op Movies & Series, maar voor Chernobyl moeten we nog een dag wachten.

Ik denk dat GoT meer kijkers heeft, en daardoor meer klachten geeft als een medewerker het te laat online plaatst. De enige optie is om Ziggo te blijven bestoken met dit probleem, zodat het probleem hopelijk onder de aandacht komt, en in niveau geescaleerd kan worden naar een bevoegde medewerker.
abcx

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hij staat nu (woensdag, 18:05) online op ZiggoGo. Volgende week waarschijnlijk weer hetzeflde probleem.
BaLin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier is afl. 3 nog altijd niet beschikbaar. Vervelend.
Niki2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
abcx wrote:
Hij staat nu (woensdag, 18:05) online op ZiggoGo. Volgende week waarschijnlijk weer hetzeflde probleem.


Staat er bij mij nog steeds niet op (18:52). 2 dagen te laat. Erg jammer dit!
abcx

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Raar dat het bij jullie er nog niet op staat. Check anders hier:
https://www.ziggogo.tv/nl.html#q=chernobyl
daarna klikken op "Chernobyl" en dan zie ik meteen 3 afleveringen online staan, zelfs zonder in te loggen.

Anders even de browser starten in private/incognito mode, om uit te sluiten dat het aan cache of cookies ligt. (Chrome: ctrl-shift-n)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik bevestig de link van abcx hier ook aflevering 3 te zien naar het doorklikken op de foto.

Uitgelicht topic