Beantwoord

Volgorde series On Demand verkeerd

  • 17 mei 2019
  • 4 Reacties
  • 505x Bekeken

Sinds kort de Horizon Next. Laatst de serie Brave gekeken. Afleveringen waren in de verkeerde volgorde. Nu Intelligence aan het kijken, wederom de verkeerde volgorde. Aflevering 3 is eigenlijk aflevering 2. Is dit eigenlijk wel bekend bij Ziggo dat er series en de afleveringen niet kloppen? Wat gaan ze hier nu aan doen. Nu moet je eerst een aflevering starten om te achterhalen of deze wel klopt en vervolgens de juiste aflevering opzoeken. Erg irritant!
icon

Best beantwoord door Be rt 17 mei 2019, 17:11

Goed dat je het hier plaatst.
Alles wordt gelezen en meegenomen ter correctie en verbetering.
Zeker dit soort slordige foutjes.☺
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Goed dat je het hier plaatst.
Alles wordt gelezen en meegenomen ter correctie en verbetering.
Zeker dit soort slordige foutjes.☺
Graag gedaan. Staat beetje raar als de hoofdpersonen elkaar zien tijdens het bellen, alleen pas in de aflevering erna ze tegenover elkaar komen te wonen. Dat triggerde me, dus via internet even de juiste volgorde qua afleveringen opgezocht .
Reputatie 7
Hoi @Vanbsteven, welkom hier!

Je bent scherp 🙂 Bedankt voor het doorgeven, ik zet dit intern door.
Graag gedaan, mocht ik het bij de volgende serie weer hebben, dan meld ik me weer😂

Reageer